נאור גולדברג – ניקוי שמן

כתם שמן
כתם שמן. צילום: pixabay

זה קורה לכולנו ובכל מקום, כתמי שמן מעצבנים המופיעים לנו בכל פינה בעסק, בחברה וגם בבית. הסיבות לכך רבות, הזמנתם סלט לעבודה, הרטבים עם השמן התיזו לצדדים, החלטתם להכין אוכל בבית ולהביא וכשחיממתם התיזו טיפות שמן, השאלה היא איך מנקים את זה מכל פינה. פרט לכך ששמן שנשפך הוא מראה לא מלבב, הוא יכול לגרום להחלקה בחברה או בעסק, ואז הנזק הוא כפול במידה ומישהו נפגע כתוצאה מכך. לדברי נאור גולדברג הבעלים של הראשון בניקיון, אין צורך להיכנס ללחץ ויש אפשרות לנקות כתמי שמן מכל מקום, גם אם מדובר בריהוט של העסק, ספות, שולחנות, ועוד ובין אם מדובר בכל מקום במטבח. נאור גולדברג מבטיח כי עם עבודה נכונה כל כתמי השמן ייעלמו.

נאור גולדברג – ניקוי ריהוט משמן

שמן על ריהוט, במיוחד על ריפודים, יכול להוציא כל אדם מדעתו. מספיק שמישהו אוכל משהו שומני ומעביר את היד על הריהוט או הריפוד, מיד מופיע כתם מציק של שמן. נאור גולדברג בעלי חברת הראשון בניקיון, מנדב לנו טיפים לניקוי שמן. ראשית מומלץ לטפל בכתם השמן עם הופעתו ולא לתת לו להתייבש, דבר זה יקל עלינו מאוד את מלאכת הניקיון. שנית חובה לנקות מהר את הכתם על מנת שלא יחדור לתוך הבד ואז הדבר יקשה עלינו מאוד את מלאכת הניקיון. הדרך הנכונה היא להניח בעדינות את חומר הניקוי על הכתם, מומלץ לבצע ניקוי עם חומר כמו סבון כלים הידוע כמסיר שומנים והוא נמצא בהישג יד בכל מקום גם בחברה ובעסק.

נאור גולדברג – "כביסה" לשומנים

את חומר הניקוי יש להניח בעדינות על הכתם, לא ללחוץ יותר מדי ולא לשפשף בהתחלה על מנת לא להחדיר את השונים עמוק יותר. ניתן לקחת חומר לניקוי כביסה רצו אבקה אשר מוהלים ממנה במעט מים ואז מניחים את המשחה שנוצרה על הכתם וממתינים מספר דקות ואז מנקים עם מים קרירים את המקום. באם השמן נמצא על הרצפה או על השיש, אין לשטוף אותו מיד עם חומר ניקוי, אחרת הרצפה תישאר חלקה ומסוכנת. יש לנגב בעזרת מגבת נייר ולפזר מעט מלח שיספח את השומנים. נאור גולדברג מציין כי לדבר זה יש חשיבות רבה, ורק לאחר מכן יש לבצע פעמיים שטיפה של המקום. חברת הראשון בניקיון בראשותו של נאור גולדברג, שמה דגש רב על חומרי הניקוי איתם היא עובדת ודואגת שיהיו ידידותיים לסביבה.