נאו סושי בר בגבעתיים – מסעדה אסייתית כשרה

סושי. צילום: freepik

אחד מהמזונות הכי פופולריים כיום הוא סושי. הקונספט של ארוז עגול במעטפת של אצה יחד עם תוספות מהצומח או מן החי כבשו את ליבם, או יותר נכון את טעמם, של אנשים רבים, והוא מוגש במגוון רחב של מסעדות ברחבי הארץ. ואולם, עבור המקפידים על אכילת מזון כשר מדובר במשימה לא קלה בכלל, שכן מסעדות רבות מגישות סושי בקומבינציות הכוללות רכיבים לא כשרים.

הכירו את הנאו סושי בר בגבעתיים, מסעדה אסייתית כשרה הממוקמת בלב ליבו של המרכז, סמוך לתל אביב, ברחוב כצנלסון השוקק והאטרקטיבי שבגבעתיים. המסעדה מציעה מגוון סוגים של סושי, ומאפשרת לקהל הרחב ליהנות מחומרי גלם משובחים, טריים ועסיסיים במיוחד.

על מסעדת נאו סושי בר

מסעדת נאו סושי בר הינה מסעדה בעלת אווירה קסומה ומיוחדת. האווירה השוררת במקום מקנה לשוהים תחושה כאילו עשו זה עתה גיחה לאחת ממדינות המזרח הרחוק, זאת תוך שילוב צלילים אותנטיים הנשמעים ברקע, ניחוחות משכרים וטעמים מדויקים ונפלאים. אי אפשר לפספס את הדומיננטיות של הטעמים האותנטיים המגיעים היישר מהמזרח, המגולמים בחומרי הגלם האיכותיים מהם מורכבות המנות. הם משולבים במגוון המנות שבתפריט, אשר מוגשות לסועדים באופן מעוצב.

החלל עצמו מעוצב בסגנון מודרני ומדליק. במסעדה מותקנת תאורה סגולה ייחודית, אשר משרה אווירה של נינוחות ורוגע, ומסייעת בהשלמת חווית הסעודה.

על המנות בתפריט

- פרסומת -

כפי שכבר ניתן להבין משם המסעדה, מנת הדגל בה היא הסושי, המגיע במגוון רחב של סוגים וקומבינציות, ומאפשר לכל שומרי הכשרות ליהנות מסושי כשר וטעים. מלבד מנת הדגל, התפריט כולל בין היתר מנות ראשונות, מנות אורז, דים סאם, מוקפצים, תפריט עסקיות וגם מגשי מסיבות. המנות המוגשות הן צבעוניות בהרכבן, מגוונות במיוחד ועשירות בטעמים עמוקים שמגיעים היישר מהמזרח.

  1. מנות ראשונות – למי שחובב לפתוח את הארוחה שלו בנשנושים קטנים ומעוררי תיאבון. במנות הראשונות תוכלו למצוא מגוון מנות, מוכרות יותר ופחות, מהמטבח האסייתי. תוכלו להתענג על חטיפי סלמון מצופים בטמפורה, פאני פורי ממולא במיטב הדגים האיכותיים ועוד, סלטים, מרקים ועוד.
  2. מנות אורז – במסעדה מוגשים סוגים שונים של אורז, החל מאורז הסושי המוכר ואהוב ועד לאורז מוקפץ עם שלל ירקות ועוף.
  3. סושי – כאמור, סוגי הסושי הקיימים בניאו בר סושי הם מגוונים ורבים במיוחד. ניתן למצוא אפשרויות צמחוניות, המורכבות בעיקר מירקות וכן את הרולים הפופולריים שמכילים דג כמו סלמון, טונה, דניס וכו'.
  4. דים סאם – בעברית כיסוני בצק מאודים, המגיעים במרקם קטיפתי ונעים. את הדים סאם ניתן לאכול במילוי צמחוני / דג סלמון / עוף / סוגים שונים של בשר.
  5. מוקפצים – גם בגזרת המוקפצים יש מגוון עשיר במיוחד, כאשר סוגי האטריות משתנים ממנה למנה. חלקן פיקנטיות לאוהבי החריף, ואילו חלקן יותר מתוקות או חמצמצות.