נבחרו הזוכים בפרס הציונות הדתית למנהיגות והגשמה

משה מוסקוביץ בקבלת פרס הימין האלטרנטיבי לפני כחודש (צילום: יחסי ציבור)

הזוכים הם:הרב שמואל אליהו, מר נחום ברוכי, מר עזריאל צדוק, הרב חיים דרוקמן, הגב' יהודית היבנר, הרב חיים סבתו, מר אהרון קופולוביץ וארגון רבני "צהר" על פעילותו בתחומי החברה.

עמיעד טאוב 26/06/2008

ביום רביעי הקרוב, תעניק המפד"ל תעניק את פרס הציונות הדתית לשמונה זוכים בטקס חגיגי שייערך בבית וגן בירושלים בהשתתפות אישי ציבור חברי הכנסת והרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר.

את הענקת הפרס יזם שר-שלום ג'רבי מזכ"ל המפד"ל, ועל הענקתו החליטה מזכירות המפד"ל.

- פרסומת -

הפרס ניתן על מופת והצטיינות במנהיגות והגשמה- בפעילות רוחנית ועשייה – בדרכה של הציונות הדתית ובהשפעתה על דמותה של החברה בישראל.

בראש ועדת הפרס, שבחנה עשרות המלצות ותעניק לזוכים את הפרס, עמד ד"ר דני ורמוס וחבריה היו ד"ר יעקב הדני – מנהל המכללה האקדמית להכשרת מורים ליפשיץ, הרב שמואל זעפרני – ראש ישיבת המאירי וראש לשכתו של הרשל"צ הרב מרדכי אליהו שליט"א, פרופ' אפרים חזן – ראש המחלקה לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן, מוטי מגער – מזכ"ל איגוד המושבים, ליאורה מינקה – יו"ר אמונה ונחמיה רפל – מזכ"ל הקיבוץ הדתי.

הזוכים שנקבעו על-ידי ועדת הפרס הם: הרב שמואל אליהו, מר נחום ברוכי, מר עזריאל צדוק, הרב חיים דרוקמן, הגב' יהודית היבנר, הרב חיים סבתו, מר אהרון קופולוביץ וארגון רבני "צהר" על פעילותו בתחומי החברה.

בטקס, יינתן גם אות הוקרה והערכה לתושבי שדרות, אותו יקבל בשמם מר עמוס חנניה ראש עיריית שדרות לשעבר.

גרבי. דוגמא וסמל לדור שלם

"אישים וארגונים אלו הינם דוגמא וסמל לדור שלם, וטוב עושה הציונות הדתית שרוצה להמשיך ולהשפיע בעוצמות הולכות וגדלות במעמד ההוקרה הזה", אמר מזכ"ל המפד"ל, שר-שלום ג'רבי.

"ההחלטה על הענקת פרס הציונות הדתית ע"י המפד"ל הינה דבר טבעי המבטא את השפעתה של המפד"ל על דרכה של הציונות הדתית לאורך השנים, זוהי הדרך הנכונה להוקיר אישים שתרמו תרומה חשובה ומכרעת לדרכה של הציונות הדתית"הוסיף ג'רבי.