נדל"ן בארה"ב: סיכונים מול הזדמנוית

ניו יורק
pixabay

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן הישראלי ללא ספק נמצא בבועה. אמנם מדברים על כך שהיא תתפוצץ, אך בינתיים היא ממשיכה לגדול, ואם וכאשר היא תתפוצץ, יכולים להגרם לא מעט נזקים למשקיעים ו ואם וכאשר היא תתפוצץ, ייגרם לא מעט נזק למשקיעים ובעלי דירות אשר רכשו דירות ונכסים במחירים גבוהים ומוגזמים מידי.

לכן, היום יותר ויותר משקיעים וחברות כדוגמת פסיפיק הולדינגס של עו"ד יובל זיו וכאלו שמחפשים להגדיל את ההון שלהם מהכנסה פסיבית מחפשים הזדמנויות במקום הרבה יותר יציב ומקום בו שוק הנדל"ן מספק להם ביטחון רב יותר – ארצות הברית.

אם גם אתם שואפים לבצע השקעות נדל"ן בארצות הברית ומחפשים את ההזדמנויות הטובות ביותר, אך רוצים לדעת מראש גם מה יכולים להיות הסיכונים ואיך להימנע מהם, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

סיכון ראשון – בחירת לוקיישן שגויה

- פרסומת -

הסיכון הראשון שיכול להתרחש ברכישת נדל"ן להשקעה היא בחירה שגויה של הלוקיישן בו ממוקם הנכס אותו אתם רוכשים. ארצות הברית היא גדולה מאוד ויכולים להיות הבדלים משמעותיים בין מיקום למיקום ולכן חשוב לבחון היטב את המיקום בו נמצא הנכס להשקעה שלכם.

חשוב לבדוק את המיקום מבחינת ביקושים, מחירי הנדל"ן והעליה במחירי הנדל"ן באזור בשנים האחרונות, לבחון תכניות לפיתוח עתידי של המקום ועוד.

בנוסף, חשוב להכיר את האזור ואץ המדינה מבחינת החוקים בה אשר עשויים להיות שונים ממדינה למדינה ולכן גם אם אתם כבר משקיעים מנוסים בארצות הברית, תצטרכו לבצע בדיקות מקיפות מאוד לפני שאתם מבצעים השקעה במדינה שונה לעומת המדינות בהן רכשתם נכסים להשקעה עד כה.

סיכון שני – חישובי מס שגויים

המיסוי בארצות הברית שונה לחלוטין מזה שבישראל, ולכן כאשר אתם פונים להשקעה בנדל"ן בארצות הברית אתם חייבים לחשב בצורה נכונה ומדויקת יותר את המיסוי על מנת שלא לעמוד בהוצאות שלא תכננתם ולא לגלות בסופו של דבר כי סכום העסקה הכולל הרבה יותר גבוה ממה שציפיתם לו.

חישוב שגוי של המיסוי עשוי להפוך את העסקה לפחות משתלמת ממה שחשבתם, במיוחד באזורים פחות מבוקשים מה שהופך את ההשקעה לגבוהה ואת הרווחים לנמוכים יותר ולכן חשוב לבצע מראש את כל החישובים הללו וכך להמנע מטעויות אשר עלולות לעלות לכם לא מעט.

איך יוצרים הזדמנויות נכונות ונמנעים מטעויות?

אם אתם רוצים לנהל את הסיכונים הללו בצורה נכונה ולהמנע מטעויות בעסקת הנדל"ן שלכם הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא פשוט לפנות אל מומחים בתחום ולתת להם לבצע את העבודה.

היום תוכלו למצוא חברות מקצועיות המנוהלות על ידי עורכי דין מנוסים ומקצועיים אשר ילוו אתכם לאורך כל הדרך ויאפשרו לכם לבצע את העסקה עם מינימום של סיכונים ותוך חישוב מוקדם של כל הפרמטרים הדרושים.