נופש בהרצליה – נופש באזור המרכז קרוב לבית

הרצליה צילום: Depositphotos

כאשר אנו חושבים על הנופש הבא שלנו אנו מדמיינים את עצמו עוברים נוף מדברי ומגיעים אל ים המלח או אילת, או דווקא אפשר להצפין ולהגיע לטבריה, ואפילו לחרמון, מה רע בנופש קרוב לבית? מלונות בהרצליה הפכו לטרנד בשנים האחרונות, ותתפלאו, לאו דווקא מצידם של תושבי הצפון או הדרום, אלא רבים מתושבי המרכז בוחרים לנפוש בהרצליה.

למה דווקא הרצליה?

נופש במרכז בעבר היה נחשב לנופש עבור אנשי עסקים אשר מקיימים פגישות יום אחר יום ואין להם מקום ללון, גם אז מלונות במרכז היו נחשבים ליוקרתיים, גם היום. נוכחנו לגלות שיותר ויותר נופשים בוחרים להגיע אל מלונות בהרצליה בשביל הנופש הבא שלהם, והם תושבי המרכז. הסיבה לכך היא שהרצליה מציעה לנו הכל מהכל, נופש אקסקלוסיבי, יוקרתי ומלא באותנטיות ישראלית במחירים נוחים לכל כיס.

מלונות בהרצליה

- פרסומת -

רוב המלונות המוכרים בהרצליה שוכנים למרגליות המרינה, הנוף היפיפה לים מבעד לכל היאכטות בחניה עוצר נשימה. מלונות בהרצליה מציעים לנו אוכל גורמה איכותי המאופיין מאוד במרכז הארץ, אך אם אתם לא אנשים של גורמה תוכלו לפגוש דוכנים בטיילת המציעים לנו אוכל ישראלי אותנטי. המחיר אותו תשלמו עבור מלון במרכז הארץ לרוב יהיה מעט יקר יותר מאשר מלונות בדרום או בצפון הארץ, אך אם נחשוב גם על הזמן והדלק המבוזבז בנסיעות או טיסות נראה שבסופו של דבר המחיר אותו דבר.

מה לגבי אטרקציות?

החשש העיקרי של המתלבטים לנפוש במרכז הוא שאין אטרקציות או מסלולים שיכולו לטייל בהם. אז אנו כאן לחדש לכם מספר דברים, בכל הנוגע לאטרקציות, הרצליה מציעה לנו אטרקציות ימיות מכל הסוגים, כמו כן ניתן להנות מאווירה צעירה על החוף במשחקי כדור. מלבד לאטרקציות ימיות ישנם מרכזי קניות עצומים, בילויים, בתי קולנוע, תרבות, מוזיאונים, טיולי שטח במרחק נסיעה קצרה, ואם כל זה לא מספיק ואתם מחפשים אווירה צעירה בלילות, תל אביב נמצאת במרכז של 20 דקות מכם.

מלבד לכך, היתרון הגדול של מלונות בהרצליה ונופשים במרכז הארץ הוא הניידות. אין לכם שום סיבה לשכור רכב בכדי לנוע ממקום למקום, התחבורה הציבורית במרכז הארץ פועלת בצורה בה תוכלו להגיע לכל מקום אליו תבחרו ללא המתנה לאוטובוס או נסיעות ארוכות.

אם אתם מחפשים מסלולי טיולים יש מסביב להרצליה בקרבת ראש העיר, נתניה והמרכז עשרות מסלולים המיועדים לחובבי אקסטרים ומשפחות, מסלולי מים, מסלולים יבשים, מסלולי נוף, מסלולים תיירותיים, היסטוריה ועוד… ובואו נסתכל על הצד החשוב ביותר, כאשר אתם רוצים נופש זוגי ויש לכם ילדים בבית אתם לא רוצים להתרחק מהם יותר מדי, במיוחד כאשר הבייביסיטר שלכם היא אמא ואבא. נופשים במרכז הארץ מתאימים למשפחות ובעיקר לזוגות צעירים ובוגרים אשר רוצים להתרענן מעט ולשבור את השגרה.