נרות KasseL מעכשיו גם ברובע היהודי

חברת נרות KasseL השיקה חנות קונספט חדשה וייחודית ברובע היהודי בירושלים.

רות עפרי טאוב 20/02/2008

נרות KasseL, חברה לייצור נרות ייחודיים בצורות, צבעים, ריחות ובגדלים שונים המיוצרים בעבודת יד ועשויים מחומרים איכותיים, השיקה בשבוע שעבר חנות קונספט חדשה וייחודית ברובע היהודי בירושלים.

המוצרים בחנות ייחודיים וכוללים: נרות שבת ריחניים, נרות הבדלה קלועים, נרות הבדלה עומדים המעוטרים בתבלין ציפורן ו/או הדסים, נרות חנוכה, נרות המעוטרים במגן דוד וסמלים יהודיים, נרות עם הדפסות של נוף הכותל ומגדל דוד. ניתן למצוא גם דגם של ארון ספרים יהודי המיוצר משעוות דבורים ועוד מגוון של נרות קודש מהודרים שטרם נראו כמותם. נרות אלה ייצרו במיוחד בנוסף למגוון הנרות הידועים והאהובים של נרות KasseL.

- פרסומת -

המוצרים בחנות מיוצרים בעבודת יד בגליל תוך שימוש בשעוות דבורים שמקורה בארץ ישראל. בנוסף, נעשה שימוש רחב בצמחים ופרחים שגדלים בכול רחבי הארץ. החברה לא מייצרת בשבת ובחגי ישראל.

בחלק האחורי של החנות, ממוקמת עמדה ליצור נרות בעבודת יד המאפשרת ייצור נרות הבדלה ויצור נרות בטכניקות מסורתיות של טבילה ויציקה. הלקוחות המבקרים בחנות יוכלו לקבל הסבר על השימוש בחומרים והמשמעויות היהודיות.

החנות ממוקמת ברחוב תפארת ישראל ברובע היהודי. רחוב זה מהווה את נתיב המעבר העיקרי מהכותל לכיוון מרכז הרובע היהודי ואזור הקרדו המפורסם, הרחוב עצמו שוקק תנועה במהלך רוב ימות השנה. גודלה של החנות כ-80 מ"ר ועלות הקמתה כ-300,000 ש"ח. החנות בשכירות לחמש שנים עם אופציה להארכה.

אליעד הגלעדי, מנכ"ל נרות KasseL: "בחרנו לפתוח חנות קונספט כזו ברובע היהודי בירושלים מתוך רצון לחשוף את מוצריה החברה לקהל המבקרים הרב הפוקד את הרובע היהודי, קהל בעל זיקה חזקה ליהדות ולישראל שבחלקו הגדול מגיע מחו"ל".

חנות המפעל של נרות KasseL נמצאת ברח' תפארת ישראל 28. (הרחוב המרכזי המקשר בין הכותל למרכז הרוב היהודי) ברובע היהודי בירושלים.