נשיא המדינה נפגש עם מנכל רשות השירות הלאומי אזרחי

אמש התקיימה פגישה בין נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג, לבין נציגי רשות השירות הלאומי-אזרחי, ובראשם מר ראובן פינסקי, מנכ"ל הרשות.

צילום: דוברות בית הנשיא

במסגרת הפגישה, הוצגו לנשיא מגוון נושאים בהם מטפלת הרשות, כמו כן הנשיא שמע על ההתפתחות והגדילה של רשות השירות הלאומי-אזרחי בשנים האחרונות, ובנוסף הוצגה תוכנית אסטרטגית של השירות הלאומי-אזרחי שעל בסיסה מתוכננים ברשות להרחיב את יריעת הפעילות ולגדול בכמות המתנדבים והמתנדבות בשנים הקרובות.

את מנכ"ל הרשות ליווה צוות נציגים של כלל האוכלוסיות המתנדבות בשירות הלאומי-אזרחי – חרדים, חילונים, דרוזים, מוסלמים ודתיים לאומיים.

לדברי ראובן פינסקי, מנכ״ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ״יותר מכל דבר אחר, השירות הלאומי-אזרחי מהווה לפסיפס ישראלי. השירות הלאומי-אזרחי נמצא בתנופה אדירה, אנו מעבירים בימים אלו רפורמות חשובות שייטיבו עם אלפי המתנדבים אשר נמצאים בשירות פעיל כעת, אך גם עם צעירים וצעירות שעתידים להצטרף בהמשך."

עוד הוסיף פינסקי כי "אנו שמחים על ההזדמנות להציג לנשיא המדינה את התוכנית האסטרטגית של השירות הלאומי-אזרחי, עליה עמלנו רבות והיא תסייע לנו לשפר, להגדיל ולייעל עוד יותר את השרות הלאומי-אזרחי.״