סער: בשנים הבאות נהיה חייבים לבסס את ההתיישבות ביהודה ושומרון

גדעון סער בוועידת הנדל"ן הלאומית של מקור ראשון: "בשנים הבאות נהיה חייבים לבסס את ההתיישבות ביהודה ושומרון"

ראש מפלגת תקווה חדשה השר לשעבר גדעון סער התראיין לכתבת מקור ראשון עטרה גרמן בוועידת הנדל"ן הלאומית של מקור ראשון. סער חיזק את ההתחייבות שלו לערכי הימין והצהיר שבכל מקרה הממשלה הבאה תהיה חייבת לחזק את האחיזה ביהודה ושומרון. "בשנים האחרונות של כהונת טראמפ לא ראינו גידול דמוגרפי ובנייה ביהודה ושומרון כמו שהיה צריך, פספסנו הזדמנות, בשנים הבאות נהיה חייבים לבסס את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון" אמר גדעון סער.

סער הדגיש שאחד הפתרונות שצריך להשתמש בהם יותר הוא בנייה לגבוה גם ביו"ש והבהיר שהוא לא סומך על נתניהו שיקדם את המדיניות הזאת. "אצל נתניהו יש הבדל גדול בין הרטוריקה לפרקטיקה".

סער גם התחייב לתת פתרון להתיישבות הצעירה "זה לא כבר לא התיישבות צעירה הם כבר 20 שנה בקרקע, אין שום סיבה לא לדאוג למים חשמל ומרכיבי ביטחון" סער הצהיר "אנו נפתור את ההתיישבות הצעירה זה בסיסי"

סער פסל אפשרות שיצטרף לממשלת נתניהו – "אני לא אצטרף בשום תנאי ובשום מצב לממשלה של אדם שהתנהלותו ומעשיו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני האינטרסים של המדינה".  סער הבהיר מה הסכנה בעיניו בשלטון נתניהו-   "היציבות הפוליטית לא תהיה כל עוד נתניהו ראש ממשלה".

- פרסומת -

על המצב המדשדש של המפלגה בסקרים – "הבחירות רק בעוד שלושה שבועות, יש ציבור גדול של מרכז-ימין שעד היום לא היה לא אלטרנטיבה מהליכוד היום יש לו". סער המשיך והבהיר שהוא מאמין שהמפלגה תקבל יותר מנדטים ממה שחוזים לה כעת-"הבחירות יתקיימו רק בעוד 3 שבועות, האזרחים רוצים שינוי, לפני שנכנסנו למירוץ לא היה ספק מי ינצח, היום יש. שברנו את השרשראות התרנו את האזיקים".

על מפלגת הליכוד – "סגן שר שהולך כדי לקבל תמיכה מאש"ף הוא ימין?" שאל סער עם רמיזה ברורה על פגישות של סגן השר פטין מולא עם גורמים פלסטינים."

לשאלה האם הוא רואה בציונות הדתית מנדטים פוטנציאליים למפלגתו סירב סער להצהיר בחיוב – "אני שופט אנשים לא לפי מנדטים, הציונות הדתית תורמת תרומה גדולה לעם ישראל".