סרטוני תדמית "פרומו" – משהו חדש מגיע!

צילום: canstockphotos

בשיתוף סטודיו אנקה

כל עסק יודע שהתחדשות וצמיחה מתמדת הן הכרחיות לקיומו. עסק ששוקט על השמרים, שאינו מחדש או ממציא את עצמו מחדש, יגלה בסופו של דבר כי בעוד שהוא נשאר במקומו, המתחרים שלו רצו קדימה וצברו יתרון משמעותי על פניו. הסוד הוא תמיד לחשוב על הדבר הבא – על המוצר שכולם מחכים לו, על השירות שכולם צריכים עכשיו או על האירוע שיכה גלים בתעשייה. מי שישמור על רעננות ויצירתיות – יקטוף את הפירות.

אם כן, כאשר חברה משיקה מוצר או שירות חדש או כאשר היא עורכת אירוע מיוחד, חשוב לה מאוד שכולם ידעו על כך – החל מלקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים ועד מתחרים ישירים וגורמים אחרים בענף שיש להם עניין בכך. השקה או אירוע הם למעשה הזדמנות מצוינת לפנות לקהל הרחב ולנסות לעורר את סקרנותו כך שהוא יגיע לאתר, יבצע רכישה, ייצור קשר או כל יעד אחר שברצוננו להשיג, כך שכדאי להתייחס לכך ברצינות רבה.

אחת הדרכים היעילות והאטרקטיביות למשיכת תשומת לב להשקה או לאירוע שלכם הוא יצירת סרטון תדמית מסוג "פרומו", שמטרתו לתת מידע ספציפי לגבי אירוע עתידי או לגבי מוצר או שירות שיושקו בקרוב. הכנו בעבורכם כמה טיפים להכנת סרטון מסוג זה:

- פרסומת -

מידע מודגש וברור

אם הסרטון נוצר על מנת לפרסם אירוע עתידי, חשוב להתייחס לפני הכול למידע שנרצה להציג לצופים באופן ויזואלי – חשוב ליצור גרפיקה טקסטואלית ברורה ומהירה של תאריך האירוע, השעה שבה הוא מתחיל והמיקום שלו, שישולבו במקום הנכון בסרטון. אם מדובר בסרטון שמציג מוצר או שירות חדשים, חשוב שהגרפיקה הטקסטואלית תכיל פרטים חשובים ועיקריים לגבי המוצר ואולי גם את תאריך ההשקה, מחיר ועוד.

קצר וממוקד

חשוב לזכור שסרטון "פרומו" כזה אינו נועד לתת מידע מלא על המוצר או האירוע – זהו אינו סרטון הדרכה. למעשה, הסרטון צריך להיות קצר ולהעניק מידע בסיסי וחשוב, אך גם להשאיר לצופה "טעם של עוד", שיגרום לו להמשיך לקבלת מידע נוסף. על כן חשוב לכלול בסרטון קישור לקבלת מידע נוסף, להרשמה או לכל מטרה אחרת שהגדרתם, כך שהצופה יוכל להפוך ללקוח או למשתתף באירוע בקלות ובמהירות. קצב הסרטון חשוב מאוד גם הוא. סרטון דינאמי ומהיר יתפוס תשומת לב ויוביל להקלקה.

גרסאות שונות לרשתות החברתיות

סרטון "פרומו" שמופץ ברשתות החברתיות לרוב תחום בזמן. כלומר, הסרטון יוצג רק עד תאריך האירוע המתוכנן או עד להשקת המוצר החדש. המשמעות היא שבפרק זמן מצומצם יחסית נרצה להביא למקסימום חשיפות לסרטון, ועל מנת שנוכל לעשות זאת בהצלחה, כדאי ליצור כמה סרטונים שונים שניתן יהיה להחליף ביניהם. כלומר, אם בעבור אותו הסרטון ניצור כמה גרסאות שהן מעט שונות זו מזו, נוכל ליצור כמות גדולה יותר של פוסטים ברשתות החברתיות הכוללים את הסרטונים השונים בלי שהגולשים יקבלו תחושה שאנחנו חוזרים על עצמנו.

אז אם אתם מתכננים השקה, אירוע פתיחה או כל חידוש אחר שחשוב לכם שכולם ידעו עליו – סרטון תדמית מסוג "פרומו" יכול להיות התשובה הטובה ביותר בשבילכם. סרטונים זוכים לתשומת לב רבה יותר מטקסטים או תמונות, וכדאי שתנצלו זאת לטובתכם.

היכנסו לאתר סטודיו אנקה – הפקת סרטי תדמית באנימציה ווידיאו לפוסטים נוספים בנושא הפקת סרטון תדמית לעסק, סרטור מוצר, הדרכה ועוד.