בני עקיבא: ממשיכים את הפעילות-חוזרים לסניפים ע"פ מתווה משרד הבריאות

(צילום: בני עקיבא)

תנועת בני עקיבא ממשיכה את הפעילות הארצית ואף חוזרת לפעילות שטח גם בסניפי התנועה ע"פ מתווה משרד הבריאות שנכנס היום לתוקף.

 הפעילות בסניפים מתחדשת בערים ירוקות וצהובות ובערים כתומות עם אחוז מתחסנים גבוה. כפי ההנחיות- הפעילות תתקיים בשטח פתוח ברחבת הסניפים בקפסולות קבועות של עד 20 משתתפים עם מדריך. הפעילות תתקיים תוך ריחוק חברתי ועטית מסיכות, כאשר בכל סניף ימונה ממונה קורונה שיהיה אמון על יישום ההנחיות.

במקביל, התנועה תמשיך בעידוד ההתחסנות בקרב חניכי התנועה מגיל 16 ומעלה. במחוזות השונים תימשך תחרות נושאת פרסים לסניפים "ירוקים" ו/או בעלי שיעור התחסנות של למעלה מ-90%.

בימים הקרובים תימשך הפעילות התנועתית לקראת פורים, כשבמרכזה 2 מיזמים ארציים שמובילה התנועה- "צוות הקוראים" לקריאת מגילה עד הבית למבודדים, חולי קורונה וקשישים, ומיזם בשיתוף עמותת "אור למשפחות" לחלוקת 1300 משלוחי מנות למשפחות שכולות של חללי צה"ל.

- פרסומת -

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: " חזרת הפעילות לסניפים והמפגש האישי של החניכים היא משמעותית וחשובה לאחר ימים ארוכים מול המסכים. תנועת בני עקיבא פעלה ללא הפסקה בשנה האחרונה מאז פרוץ משבר הקורונה והחזרה לפעילות שטח תאפשר לנו להרחיב עוד את הפעילות. התנועה כולה ממוקדת לפעילות חברתית לקראת חג הפורים ואנו נערכים גם למשימות נוספות למען החברה הישראלית."