עדן בן סימון – מנכ"ל חברת אייביטק

אחד המנכ"לים הצעירים בתחום, בוגר יחידת ממר"מ, מפתח אפליקציות כבר בגיל תיכון ומנהל חברת הייטק מצליחה - מי עומד מאחורי חברת אייביטק?

עדן בן סימון
עדן בן סימון, מנכ"ל חברת אייביטק. צילום: ivtech.co.il

חברת אייביטק – שירותים טכנולוגיים מתקדמים

חברת אייביטק מתחמה בפיתוח ובניית אפליקציות מותאמות לעסקים, חברות ויזמים. החברה בונה מוצרי תוכנה בהתאם לצרכים ולדרישות הלקוח, מפיתוח הקונספט בצעדי הראשונים ועד להשקת המיזם הסופי, ואחריו.

תפקיד עם בסיס ידע רחב

שירותים אלה מתאפשרים הודות לבסיס ידע רחב, ניסיון עשיר והרבה כישרון, של שני מקימי החברה:

- פרסומת -

עדן בן סימון המנכ"ל עם איגור וינוקור – ה-CTO. השניים נפגשו בתקופת שירותו הצבאי של בן סימון, ביחידת תוכנה יוקרתית, שם צבר ידע וניסיון רב, המלווים אותו עד היום ומשמשים לו כלים חשובים בעבודתו כמנכ"ל החברה.

את בסיס הידע שלו, המשיך עדן להרחיב בעת לימודיו לתואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות.

שני התארים האלה משמשים אותו גם היום בתפקידו כמנכ"ל, שבו הוא נדרש להשתמש ביכולות מפותחות במיוחד, של הובלה, חזון, שיווק וגיוס משאבים.

תפקידי המנכ"ל בחברת אייביטק

מנכ"ל אייביטק אמון על הובלת הצוות והחברה על ידי התווית חזון והצבת יעדים, שמכוונים את המערכת כולה למטרות קבועות וברורות.

הוא גם האחראי העיקרי על משימות ענייניות יותר, כמו גיוס משאבים, ניהול שוטף של מערך עובדים מורכב, המונה 15 עובדים בשני סניפים – באר שבע ותל אביב, אשר מעניקים שירותים מגוונים לחברות בשווקים בינ"ל כמו ארה"ב ואוסטרליה.

הוא גם אחראי על ניהול אסטרטגיית השיווק והאחראי הבלעדי על סיפורי ההצלחה של החברה, לצד  עיכובים בלתי נמנעים.

יחד עם זאת, ביצוע אופטימלי של משימות מורכבות אלה, נעשה זורם וקל יותר, כאשר התפיסה המנחה את מנכ"ל אייביטק, היא לפעול מתוך הנאה, יצירתיות ושיתוף פעולה – מתכון מנצח לביצוע עבודת צוות שמביאה להצלחה של החברה ושל לקוחות החברה.