עשרת הדיברות – איך להתאפר לקראת אירוע חשוב?

(צילום: עמי שרון)

איפור לאירוע קיצי מציב אתגר בפני נשים רבות. אפשר להשיג מראה עדין וצנוע בעזרת מספר כללי מפתח ורצוי לנצל את ההזדמנות כדי לאמץ שגרת טיפוח נכונה. בנוסף, כדאי לבחור את המוצרים המתאימים להגנה על העור מפני חשיפה ממושכת לשמש.

עטרת זרביב 09/05/2016

נשים רבות בטווח רחב של גילאים מחפשות לקראת הקיץ את שביל הזהב בין מראה מטופח ואיפור צנוע. למעט תקופות אבל כמו בין המצרים ותשעה באב, יש הרבה אירועים משפחתיים שנערכים בקיץ והשאלה היא מה כדאי לעשות ולא לעשות באיפור לאירוע כזה. הנה עשרת הדיברות והטיפים הכי חשובים ברשימת הכללים:

1. בחרי קרם לחות מתאים

הכיני את העור היטב ונקי אותו לפני תחילת איפור הבסיס. עושים את זה באמצעות מריחת קרם לחות שמתאים לסוג העור. מומלץ להשתמש בתכשיר שנקרא "פריימר" ולהפריד בעזרתו בין עור הפנים לבין המייק-אפ כדי להחליק את תהליך המריחה של הקרם.

2. מרחי מייק אפ בגוון של הפנים

- פרסומת -

הסוד לאיפור צנוע הוא התאמה לגוון הפנים. נשים שעוברות קורס לימודי איפור למשל יודעות איך לעשות את זה, אבל האמת היא שאפשר גם להתחיל עם עיקרון בסיסי פשוט יחסית: בוחרים גוון אחד של מייק-אפ כדי ליצור אפקט חיטוב ומשתמשים בקונסילר לטשטוש כהויות מתחת לעין.

3. רכשי מברשת ייעודית למייק-אפ

תוכלי למרוח את המייק-אפ בצורה אחידה עם מברשת ייעודית, ספוגית לחה או בעזרת האצבעות. טשטשי את המייק-אפ והקונסילר מתחת לסנטר, בצידי העורף ולכיוון האוזניים. אם את מתכננת להגיע לאירוע בשעות הבוקר או הצהריים כמו שבת חתן, קבעי את המייק-אפ עם פודרה שקופה כדי להגביר עמידות וספיחת שומניות.

4. הדגישי את תווי הפנים עם ברונזר וסומק

תוכלי להדגיש באופן צנוע וסולידי את תווי הפנים שלך בעזרת ברונזר וסומק. הברונזר הוא למעשה אבקה בצבעי אדמה, המשמש לעידון קו הלסת וריכוך הצורה המלבנית של המצח. היתרון עבור נשים דתיות בא לידי ביטוי בשימוש בברונזר וסומק להדגשת תווי פנים עם כיסוי ראש.

5. אל תשכחי צלליות

השתמשי בצלליות בעדינות ותשיגי אפקט קל של אור וברק. קחי בחשבון שאת האפקט הזה רואים בעיקר באירועי ערב, אך תוכלי להניח צללית בגוון טבעי על העפעף גם באירועי יום.

6. השתמשי באייליינר להדגשת העיניים

אייליינר הוא מוצר הטיפוח העיקרי שעומד לרשותך כדי להדגיש את העיניים בצורה צנועה ומחמיאה. ציירי אייליינר עדין מעל העין, הישארי צמודה לקו הריסים ומרחי מסקרה שחורה על הריסים כדי להשיג את המראה המושלם.

7. השלימי גבות בהתאם לכיסוי ראש

מתכננת להגיע לאירוע עם כיסוי ראש? מלאי והדגישי את הגבות עם הגוון המתאים לצבע הכיסוי. בנוסף, תוכלי לצייר את הגבות עם עיפרון גבות או צללית בגוון שהכי מחמיא לנתונים הטבעיים שלך.

8. בחרי גוונים טבעיים לשפתיים

הפרטים הקטנים יכולים לעשות הבדל גדול באיפור לקראת אירוע קיצי חשוב. הטיפ בהקשר הזה הוא למרוח שפתון כדי לשמור על מראה עדין, אך לבחור גוונים טבעיים של חום-ורדרד על מנת להתכתב עם אור השמש הטבעי.

9. קחי איתך ספוגית לרענון

הכניסי לתיק ספוגית סיליקון והשתמשי בה כדי לרענן את האיפור על עור הפנים. געי בטפיחות בעור ותקני את האיפור שהתעייף במהלך האירוע.

10. הגני על העור

טיפוח לא בא על חשבון הבריאות: השתמשו במוצרים עם הגנה מהשמש, שתי הרבה מים, הישארי בצל וגשי מדי פעם לשירותים כדי לבדוק שהאיפור לא נמרח.