איפור קל ליום יום

נשים ונערות רבות רוצות לאמץ לעצמן שגרת איפור קלילה, נוחה ומחמיאה, שגם תעניק להן מראה טבעי ולא מתאמץ. איפור קל ליום יום אמנם נשמע פשוט, אך כדאי לדעת שמאחורי המראה המינימליסטי יכולה להיות גם לא מעט עבודה עם טכניקות איפור ייחודיות ושימוש בחומרים איכותיים כדי להעצים את המראה הטבעי הבריא והנקי. אז כיצד תיצרי לעצמך את המראה הנקי לאיפור היום יומי? הכנו לך כמה טיפים וטכניקות שאת חייבת להכיר.

טיפים לאיפור קל – כיצד לבנות מראה יומיומי קליל ברבע שעה בלבד

נשים רבות שואלות מהו בדיוק איפור קל ליום יום, ואולי הדרך הטובה ביותר להסביר את סוג האיפור הזה הוא כאיפור שמדגיש את מה שצריך להדגיש, מסתיר את מה שצריך להסתיר, אך לא יוצר יותר מדי דרמה בתווי הפנים. אז איך נשיג את המראה הייחודי? נתחיל קודם כל בבחירת קונסילר ומייק אפ בהתאמה מדויקת לסוג העור וגווניו. כאשר נמרח את הקונסילר נשתדל לכסות את הפגמים הבולטים, את הקמטים ואת האזורים הכהים או האדומים יותר בעור, זאת כדי שהמייקאפ יוכל לכסות לאחר מכן בקלות את הפנים, אך בקלילות וללא שכבות מיותרות. כיום ניתן להתאים את המייק אפ באופן מדויק מאוד – על פי גוון העור בעונת השנה המדויקת ואפילו על פי התאורה שיש במשרד ביום יום.

אחרי שסיימנו עם המייק אפ נעבור לבחירת הפודרה – מי שרוצה מראה טבעי ויפה יכולה לבחור פודרה שקופה שרק מספקת מראה טבעי ולא מבריק לאחר המייק אפ. מבחינת איפור עיניים מומלץ לבחור צללית בגוון שמתאים לעין, ליצירת מראה טבעי ניתן לפזר את הצללית בעדינות עם מברשת מעל העין ועם מברשת מעט דקה יותר גם מתחת לעין. ההמלצה היא לא לתחום את העיניים עם עיפרון שחור אלא לעשות שימוש במעט מסקרה.

בשלב הבא נמרח את הסומק, בגוון מתאים לעור תוך בחירת מיקומים שיסייעו לפסל את הפנים ולהעניק להם מראה רענן, חטוב ובריא. ניתן לעשות שימוש בברונזר באזור עצמות הלחיים כדי לספק למראה הטבעי גם זוהר מסוים.

- פרסומת -

בסיום האיפור נמרח את השפתון. רצוי לבחור צבע בגוון כהה רק במידה אחת מצבע השפתיים, וזאת כדי להעניק לשפתיים חושניות ובשרניות תוך שמירת המראה הטבעי. בגדול, כל מדריכי איפור מקצועיים יאמרו לכם כי בסופו של דבר האיפור הטבעי הוא משחק של הצללות, הארות והדגשות, על בסיס של מייק אפ וקונסילר במראה טבעי וקליל.

תכשירים בסיסיים שמהווים את סוד המראה הקליל ליום יום מבלי להתאמץ

כדי להעניק לפנים את המראה הרענן, הלא מתאמץ והנקי מומלץ מאוד לאמץ שגרת טיפוח שתסייע לעור עוד לפני מריחת הקונסילר והמייק אפ. מדובר על שלב חיוני ליצירת המראה הטבעי הרענן, כשהשלב הראשון כמובן הוא ניקוי העור. רצוי לבחור בסבון מותאם לסוג העור המספק ניקוי מעמיק לאחר שנת הלילה, ובכלל, כדאי להקפיד על שטיפת הפנים ומענק לחות לעור גם לפני השינה.

אחרי ניקוי העור עם סבון נספר לו לחות עם קרם לחות איכותי המותאם לסוג העור. אם מדובר על עור בוגר רצוי לבחור קרם שמעניק לעור מסוג זה רעננות, כמו כן, מומלץ מאוד לבחור קרם לחות שיש לו גם מסנני קרינה (כמובן עם מייק אפ שגם לו יש מסנני קרינה).

לאחר מכן מומלץ לעשות שימוש בפריימר מותאם לסוג העור כדי לסייע למייק אפ שיונח עליו עוד רגע להחזיק לאורך כל היום מבלי שהמייקאפ ימרח פנימה לתוך הקמטוטים הקטנים של הפנים.