פסח מאחורינו: שבע עצות סטיילינג לעונת מעבר

נכנסו לחודש אפריל שמסתמן להיות מאוד הפכפך בכל מה שקשור למזג האוויר ובמילים אחרות, אנחנו נכנסים לעונת המעבר. בתקופות של עונות מעבר אני תמיד מקבלת טלפונים ומיילים מבולבלים של לקוחות – מה ללבוש לעבודה או ליציאה מבלי שיהיה חם מידי או קר מידי ועם זאת כמובן להישאר בסטייל.

אז מה הם חמשת הפריטים שיהפכו את ארונכם לפונקציונאליים ביותר בעונה הזו:

1. הלבשה תחתונה – חזייה טובה אוספת ומרימה, ותחתון ללא תפר
2. צעיף – צעיף הוא החבר הכי טוב בעונת המעבר, הוא לא ממש מורגש ומצד שני מגן מפני רוח קלה. תמיד כשחם, אפשר לפתוח את הקשירה שלו שסביב הצוואר, ולהניח לו ליפול באלגנטיות.

אגב, גם כשאת מרגישה כבר סתווית מדי בשביל להתלבש קייצי, אבל מצד שני חם לך ואת לא רוצה לנזול, צעיף הוא הפתרון. תמיד אפשר להניח אותו ברישול על הכתפיים ולהוסיף חגורה שתשמור עליו במקום, וכך הוספת קצת סתוויות ללוק בלי לסבול מחום….

3. אפודה מעניינת – ניתן לשלב מתחת לחולצה עם שרוול ארוך או חולצה מכופתרת ובימים חמים יותר, תמיד שחם ניתן להתקלף.

4. עליונית אוורירית – אחד הפריטים שניתן למצוא בקלות, בסגנונות שונים בהמון חנויות.
העליונית משרה אוירה מאוד נשית וזורמת. ניתן לשלב מעל גופייה יפה ובמקרה שממש חם, להתקלף מהעליונית למראה “קיצי זורם”.

5. ז’קט ג’ינס– הפריט הקלאסי לעונות מעבר! הולך מעולה מעל בגדים יותר קיציים, יחמם אותנו וייתן מראה אביבי יותר. ניתן לשלב מעל שמלה או טוניקה בעלות שרוול קצר או מעל גופיה בשילוב מכנסי בד.

- פרסומת -

וטיפ קטן נוסף –  בבקשה לא לשלב את ז’קט הג’ינס עם מכנסי ג’ינס.

רק את תשלבו את מכנסי הג'ינס עם הג'קט. צילום: pixabay

6. ז’קט בד – בצבע מרענן כגון ירוק, אדום, כחול רויאל או צהוב, לשלב עם גופיית סבא או חולצה מכופתרת אוורירית עם ג’ינס כחול כהה. מראה צבעוני ואביבי לחלוטין, שומר על חמימות ונראה מעולה במתקפת שמש פתאומית.

7. שמלה וטוניקה ללא שרוול – בימים קרים נשלב את הגרביון האטום עם חולצת שרוול ארוכה מתחת למראה שכבות מחמם ובימים חמים יותר נשמח להתקלף מחולצת שרוול ארוך ובימים חמים מאוד להחליף את המגף בסנדל החדש שלכם.

וחשוב לא פחות – 

8. אל תעשי –  אל תתפתי לקנות וללבוש את כל הפריטים החמים מאד שאפשר למצוא כרגע בכל החנויות. עכשיו הכל יקר, וממילא מזג האויר עדיין לא נותן לנו שום סיבה לקנות. זה גם לא כל כך אופנתי ללבוש סוודר טרנדי כשהשמש יוקדת ואת מוצאת את עצמך מיוזעת ומרוחה….

כשבאמת מזג האויר יתקרר ותצטרכי להתעטף, גם המחירים כבר ירדו….