פרגולה או סוכה? למה לא לשלב בין השתיים

אם אתם גרים בדירה או בבית פרטי, בעיר או בכפר ויש לכם גג, מרפסת או חצר רב הסיכויים שמצאתם פתרון הצללה כלשהו נגד ימי השמש החמים. אם בעבר היה נהוג להתקין פרגולה מקורות עץ או הצללה מיריעות פלסטיק, כיום יותר ויותר אנשים מתקינים פרגולה מאלומיניום ונהנים מאוויר קריר ונעים בימי הקיץ והגנה מפני הגשם והרוחות בימי החורף.

פרגולה מתכת
(צילום: ביתא עיצובים מתקדמים)

עכשיו לקראת החגים, יותר ויותר אנשים מגלים שאפשר לשלב בין פרגולה מאלומיניום וסוכה לחג וליהנות מכל העולמות.

יתרונות האלומיניום בהתקנת פרגולה

האלומיניום כחומר גלם ליצור פרגולות דחק הצידה את קורות העץ ויריעות הפלסטיק כפתרון הצללה. אמנם האלומיניום היא מתכת ותיקה בעולם התעשייה והייצור, אך רק בשנים האחרונות היא נכנסה לתחום ההצללה והפכה אותו למעוצב יותר, נגיש יותר ובעיקר אהוב יותר על ידי אדריכלים, מעצבים ואנשים פרטיים.

לאלומיניום יתרונות רבים החל מעמידות בפני תנאי מזג האוויר, עמידות בפני אש, תחזוקה שוטפת קלה, ניתן לכיפוף וחיתוך בקלות, אינו מחליד וניתן לצביעה בכל צבע וגוון.

יתרונות אלה הפכו את שלבי תכנון הפרגולה, את ייצור הפרגולה ובעיקר את ההתקנה שלה ליותר קלה, יותר מהירה, יותר בטוחה וגם יותר מעוצבת.

פרגולה סוכה
(צילום: ביתא עיצובים מתקדמים)
פרגולה מאלומיניום – סוכה כשרה לחג
- פרסומת -

פיתוחים טכנולוגיים מאפשרים כיום לעצב פרגולה מאלומיניום ולהתאים אותה לצורכי הלקוח. אם בעבר היתה הפרגולה סטטית ומוגבלת מבחינת העיצוב, הרי שכיום היא הופכת לסמל סטטוס עם שידרוגים המאפשרים:

  • פתיחה וסגירה של הפרגולה בשלט רחוק
  • התקנת תאורה משולבת (לד) בתוך הפרגולה
  • שליטה על מידת הפתיחה של הפרגולה (פתיחה מלאה או פתיחה חלקית)
פרגולה למרפסת
(צילום: ביתא עיצובים מתקדמים)

כיום ניתן להתקין פרגולה מאלומיניום בעלת עיצובי ייחודי המאפשר התאמה לכל ימות השנה בכלל ולחגי ישראל בפרט. כך, במקום לרכוש בכל שנה סוכה חדשה ולחפש סכך כשר במקום להוציא את הסוכה מהמחסן כל מה שתצטרכו לעשות הוא להוריד בקלות ובמהירות את הלוחות שעל הפרגולה ותוך כמה רגעים תוכלו ליהנות גם אתם מסוכה כשרה לחג.

 
המידע באדיבות שרון יצחק 'ביתא-עיצובים מתקדמים מאלומיניום'

www.beta-design.co.il