קניית סלולר יעילה ומשתלמת – חשובה כיום יותר מתמיד!

משבר הקורונה מאפיין יותר מכל את החברה בארץ ובעולם כולו במהלך חודשים אלו, ואחת מתופעות הלוואי של המשבר הרלוונטיות ביותר עבור כולנו היא המשבר הכלכלי אליו נקלע המשק כולו וממנו צפויים לסבול לא מעט משקי בית. לפחות בחלק מן התחומים, דוגמת תחום הסלולר, ניתן להתנהל בצורה יעילה ומשתלמת הרבה יותר מבחינה כלכלית.

אביעד ברטוב 06/04/2020

בעוד אחוז ניכר מקרב משקי הבית בישראל עסוק כיום בשאלות אקוטיות הנוגעות לפרנסה השוטפת העכשווית וזו של החודשים הקרובים, חשוב להכיר את האפשרויות העומדות בפנינו לפחות בחלק מתחומי החיים, אפשרויות שיכולות לחסוך לנו לא מעט כסף ולסייע לנו לצלוח את התקופה המאתגרת בה אנו נמצאים.

אחת ההוצאות המשותפות כיום כמעט לכל משק בית ולכל אדם בוגר (כמו גם ילדים החל מגיל מסוים…) היא ההוצאה על הסלולר – לכולנו יש כיום סלולאריים חכמים (סמארטפונים) – מכשירים מתקדמים אשר עלותם נעה בין כמה מאות טובות של שקלים לכמה אלפים, ובנוסף יש לקחת בחשבון גם את ההוצאה החודשית על חשבון הסלולאר, תיקונים שונים להם אנו נדרשים מדי פעם ועוד. במיוחד כאשר מדובר במשפחות גדולות וברוכות ילדים, הוצאות הסלולר עשויות להצטבר ולהפוך למשמעותיות ביותר, במיוחד בטווח הארוך.

- פרסומת -

התנהלות נבונה ומחושבת יותר בהקשר זה יכולה לסייע למשק הבית הממוצע לחסוך מאות ואלפים רבים של שקלים מדי שנה. לדוגמה – באמצעות רכישת סמארטפון אמין ואיכותי מחנות/אתר אמינים המספקים גם אחריות מלאה על המכשיר, נוכל להימנע מחלק מההוצאות ועוגמות הנפש אליהן עלול להיקלע מי שמנסה לקנות את המכשיר הזול ביותר שהוא מוצא ומכל מוכר אפשרי.

האם לרכוש אייפון והיכן?

רכישה נבונה ויעילה מבחינה כלכלית של סמארטפון אינה חייבת כאמור לכלול רק את הסמארטפונים הפשוטים והזולים ביותר. להיפך – במקרים רבים רכישת סמארטפון איכותי ונחשב, גם אם יהיה מעט יקר יותר מהאלטרנטיבות, עשויה להתגלות לאורך זמן כפעולה היעילה והמשתלמת יותר מבחינה כלכלית.

דוגמה טובה לכך היא אחד המכשירים המוכרים והמבוקשים ביותר בעולם הסלולר – אייפון iPhone . כיום ניתן למצוא אייפונים במבצעים ובעסקאות אטרקטיביות ביותר, במיוחד כאשר רוכשים אותם מחנות גדולה ומובילה בתחום בארץ. זאת מכיוון שאחריות מקורית למכשיר, בצירוף מבצעים שונים שמציעות חנויות מובילות בתחום הסלולר בארץ, מצטרפים לכדי עסקה משתלמת לטווח הארוך מבחינה כלכלית – סביר להניח שהאייפון ישרת אתכם נאמנה לפחות למשך כמה שנים עכשיו, כך שלא תידרשו להוצאות סלולר נוספות בזמן הקרוב. כאשר מדובר במכשיר איכותי ואמין כמו האייפון (בו קשה להתחרות בכל הנוגע לאמינות מכשירים סלולאריים), גם מחיר מעט גבוה יותר עשוי להיות שווה את זה.

מלבד לרכישת מכשיר איכותי ועמיד לאורך זמן מחנות מוכרת המעניקה אחריות ושירות לקוחות טוב, חשוב גם לצייד את הסלולר באביזרי מגן בסיסיים, ובראשם מגן מסך זכוכית וכיסוי למכשיר עצמו. כך תימנעו מסדקים ושברים במסך אשר עשויים לעלות לא מעט כסף לתיקון.

היכנסו לקישור לקניית סמארטפון ממבחר המותגים והדגמים המתקדמים כולל אחריות היבואן הרשמי.