מכון אדלר ממליץ: מנצלים את זמן הבידוד למשחקים מפתחים יכולות רגשיות וקוגניטיבות

מכון אדלר, המכון הגדול ביותר בארץ בתחום הדרכת הורים ומשפחות, הוציא סדרת משחקים, הטובים במיוחד עבור התקופה הזאת, שהילדים נמצאים הרבה בבית, וחלק מההורים בחל"ת וחושבים איך ניתן לנצל את הזמן על הצד ביותר עם הילדים.

אביחי טבק 01/04/2020

המשחקים עובדים על יכולות קוגנטיביות של הילדים, וגם מפתחים את האינטיליגנציה הרגשית שלהם.

המשחק "חלום לי", מתאים לילדים מגיל 4 ואילך, משחק לילדים להורים ובטח עם חברים. משחק קלפים עם משימות לשיתוף ולהקשבה. יחד עם מרשמלו החתולה, נהנים לשתף להקשיב להתחבר לחלומות שלנו במשחק רביעיות שאף פעם לא נמאס לשחק.

- פרסומת -

המשחק "גלה לי", המתאים לילדים מגיל 6 ומעלה, הוא משחק קלפים שמחזק את הקשר, משחק המאפשר תקשורת חיובית ביצירתיות ובדמיון. מעודד הקשבה ושיתוף.

"טריוויה משפחתית" , הוא משחק לבני 4 ומעלה, דרכו כל בני המשפחה יכולים לגלות דברים חדשים אחד על השני. משחק קלפים המשלב אישי, משפחתי, זיכרונות וסיפורים בהומור ובשיתוף פעולה עם כל בני המשפחה.

"יוגה לילדים", משחק עם קלפי היוגה, אשר הופך כל רגע למסיבה עליזה, להצגה מרתקת או לרגע של שקט. משחק שכולם יכולים להשתתף ולהנות.

"המגרש הביתי", לילדים בני 4 ומעלה, משחק קלפים להכנה עצמית. שאפשר ליצור אין ספור אפשרויות. משחק שמתעד ומנציח את מה שאתם אוהבים ואת מה שמיוחד בכם ובמשפחה שלכם.

הכי חושב שהילדים יוכלו להנות מעצם המשחק, לצד הערך המוסף הרב שהמשחקים נותנים, וכמובן לא לשכוח ללמוד ולהפיק תועלת שם מהמשחקים.