קראוון נגרר להשכרה – הגיע הזמן לצאת לחופשה

White Caravan Motorhome Car Goes On Highway Road.

קראוון נגרר להשכרה – הגיע הזמן לצאת לחופשה

חופשה.. מה האסוציאציות העולות לנו משמע המילה הזאת? יש שיגידו ים מרחבים ישי שיחלמו על המיטה הרכה ועל אפשרות של בטן גב ללא סיבה לקום בבוקר למרוץ השגרה המוכר. אולם אין ספק שחופשה בקרוואן היא חוויה שלא תישכח. כל המשפחה נארזת בבית נייד הנע על גלגליו ממקום למקום, נוסע במרחבים אקזוטיים, ירוקים ומדבריים, מגיע לחופי ים. אין ספק שחופשה בקראוון מיועדת לנועזים ליצירתיים שביננו היא אינה מתאימה לאלו המחפשים חופשה קלאסית סולידת ומכובדת, היא מתאימה לצעירים או לצעירים ברוחם, אלה שרוח ההרפתקנות לא נטשה אותם. טיול קרוואנים משפחתי שונה מחופשות רגילות שטעמן נמוג עם הזמן. חופשת קרוואנים היא חוויה מכוננת שלא תשכח במהרה אם בכלל, וזה בהחלט משהו שהילדים שלכם יהנו לספר בגאווה לחבריהם ואולי אף לילדיהם ונכדיהם. 

השכרת קראוונים

ניתן לשכור קרוואנים בגדלים שונים. יש קרוואנים המיועדים למספר של עד 4 נפשות ויש קרוואנים המיועדים למספר של עד 6 או 7 נפשות. קיימים קרוואנים יוקרתיים וקרוונים עממיים יותר. ישנם קרוואנים להשכרה קלי משקל המתחברים כגרר לרכב שלכם, ויש קראוונים למכירה המהווים גם אוטו. קרוואנים אלה נקראים אוטוקראוון.

מכירת קרוואנים

אם אתם פריקים של טיולי קרוואנים חשוב לדעת כי קיימת אופציה של רכישת קרוואנים. מכירת קרוואנים מתבצעת על ידי החברות המתמחות בכך, ספרו לנציג המכירות מה אתם מחפשים בקרוואן שלכם כדי שהוא יוכל להתאים לכם קרוואנים מתאימים בהתאם למצב. 

מסלולי קרוואנים

חולמים על טיול קרוואנים אך לא יודעים אילו מסלולי טיול מתאימים לטיולי קרוואנים? לחברות של השכרת קרוואנים ומכירת קרוואנים לרוב יש גם המלצות לטיולי קרוואנים מומלצים, כך לדוגמא טיול קרוואנים יכול להתאים למסע מדהים חוצה ישראל בקראוון, מסלול מדבר לעומק המדבר של מספר לילות. ועוד טיולים מיוחדים שניתן לעשות רק בקראוונים.

סוגי קרוואנים

- פרסומת -

איך יראו החיים בקרוואן? אתם שואלים, כמובן שהתשובה תלויה ברמת היוקרה של הקרוון שבחרתם. בגדול נוכל לומר כי בקרוואן יש מקלחת ושירותים, מוצרי חשמל, ריהוט הכולל ארונות מטבח ומיטות וכן ארונות אחסון לכלי המטבח, לבגדים ולחפצים שלכם.