שגרת קורונה בישיבה: מסכות בבית המדרש, ריחוק חברתי בכיתות וארוחת בוקר ארוזה

שגרת הקורונה בישיבה התיכונית שעלבים שתלמידיה חזרו אמש ללימודים כוללת לבישת מסכות בבית המדרש, הקפדה על כללי הריחוק החברתי בכיתות ואפילו ארוחת בוקר ארוזה שכל תלמיד מקבל באופן אישי אבל אחרי הכל הם מאושרים. "התגעגענו לרעש, לקולות הצחוק ולהמולה בבית המדרש"

אביעד ברטוב 18/05/2020

תלמידי הישיבה התיכונית שעלבים חזרו אתמול (ראשון) יחד עם כלל מערכת החינוך ללימודים בצל שגרת הקורונה. במשך החודשיים האחרונים בהם ישבו בבית, לצוותים החינוכיים היה קושי מלנבא כיצד יסתיים המשבר והאם יחזרו לשגרת לימודים כלשהי. אך בסוף השבוע, כשזרם הדיווחים הצביע על חזרה מלאה של מערכת החינוך, הכינו בשעלבים את המרחב לחזרתם של כלל התלמידים.

ההכנות דרשו בין היתר פיצול מניינים למקומות שונים בישיבה, הכנת כיתות הלימוד והרחקת שולחנות התלמידים זה מזה, מינוי אחראי קורונה, שימת דגש על לבישת המסכות על הפנים ועוד. ההוראות לצוות חדר האוכל, שביום רגיל קולט מאות תלמידים בבת אחת, היו להוריד משמעותית את כמות הנכנסים יחד לאולם, אריזת ארוחות אישיות והושבת שני תלמידים בשולחן במקום שישה.

- פרסומת -

יהודה פרוידיגר, סמנכ"ל קרית חינוך שעלבים: "לפני הכל, אין משמח יותר מלראות את קרית חינוך שעלבים חוזרת לשגרה מלאה. התגעגענו לתלמידים, לרעש, לקולות הצחוק, לכתות ולבתי המדרש המלאים. אנו נדרשים לשגרה מורכבת, נערכנו אליה במלוא הרצינות. במידת הצורך, נלמד ונשפר את הלקויות ככל שנידרש. אבל העיקר שחזרנו לשגרה. תודה לצוות המסור, למורים וצוות הפנימייה שעמדו בקשר באמצעות הזום בכל התקופה".

הערה 1

Comments are closed.