שטראוס מציגה: 'אצבעות שוקולד' בכשרות בד"צ

ילדים חרדים: ייהנו מאצבעות שוקולד בכשרות מהודרת (צילום: עמיעד טאוב)

אצבעות השוקולד, אומרים בשטראוס 'מפתיעות, איכותיות וטעימות במיוחד'. מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בחברה, סיגל שילוני: שטראוס מכירה בחשיבותו של המגזר החרדי וצרכיו המיוחדים, ובמשך שנים עושה מאמצים לעמוד בדרישות האיכות והכשרות ללא פשרות'

חיים נחתומי 23/06/2010

"שטראוס מכירה בחשיבותו של המגזר החרדי וצרכיו המיוחדים ובמשך שנים עושה מאמצים לעמוד בדרישות האיכות והכשרות ללא פשרות"- כך הצהירה סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בשטראוס, במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול במפעלי 'שוקולד עלית' בנצרת עילית, לרגל השקת 'אצבעות שוקולד' של עלית מגדים, בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית.

שילוני הוסיפה כי "עמלנו חודשים רבים יחד עם מומחי הכשרות של הבד"צ כדי לפתח את מוצר שוקולד לילדים בטעמים מיוחדים ואיכותיים ואני שמחה על כך שלמשפחת המוצרים שלנו מצטרפות 'אצבעות שוקולד פרה', בכשרות בד"צ".

- פרסומת -

בתשובה לשאלת כתב אתר החדשות 'דתילי' ציינה שילוני כי המוצרים בכשרות הבד"צ לא נופלים באיכות ובטעם ממוצרי החברה בכשרות רגילה. "המוצר מעולה וההתלהבות בשטח מעידה על כך. פחות מחודש מאז עלה המוצר על המדף ואנו רואים את נתוני המכירות ומקבלים את התגובות החמות".

שי חגואל, מנהל שיווק שוקולד, הרחיב במפגש עם העיתונאים, על טיב המוצר החדש ואופן ייצורו. "מומחי הכשרות של הבד"צ יחד עם מומחי המזון של עלית, כולם יחד חברו לפיתוח 'אצבעות' שוקולד, מפתיעות, איכותיות וטעימות במיוחד'. "אנו רואים במגזר החרדי מנוע צמיחה חשוב ומכובד ועושים הכל כדי להעניק לו מוצרים חדשניים באיכות המעולה של עלית", סיכם חגואל.

יצוין, כי מדובר במוצר המותאם לילדים, באריזה המכילה 8 אצבעות שוקולד. האריזה עצמה צבעונית, בעלת ססגוניות, שפותחה לפי טעמם של ילדים בגילאים הרלוונטיים.

הילה אלעד, מנהלת תחום שוקולד בחטיבת תענוג והנאה, הוסיפה כי הסדרה החדשה של אצבעות השוקולד לילדים, מופיעה בשני טעמים: מילוי קרם בטעם חלב עם עדשים וקרם בטעם שוקולד.