תלמידי המכינה בפנייה לרמטכ"ל: מה צה"ל עושה כדי להשיב את אורון שאול והדר גולדין?

תלמידי המכינה הקדם צבאית בני דוד ב"עלי" הוציאו מכתב לרמטכ"ל: "ייחודו של צה"ל מוכר בכל העולם ככזה שאינו משאיר פצועים מאחור ועושה הכל עד לשובו של אחרון חייליו מהמערכה"; הדר גולדין, בוגר המכינה, התגייס לצה"ל והיה לקצין מצטיין בסיירת גבעתי.

במכתב שהוציאו השבוע תלמידי המכינה הקדם-צבאית "בני דוד" בעלי לרמטכ"ל, הם דורשים לקבל תשובות לשאלות הרבות בנוגע לפועלו של הרמטכ"ל וצה"ל למען השבתם לקבר ישראל של חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול זיכרונם לברכה המוחזקים בידי ארגון הטרור "חמאס" כבר למעלה משש וחצי שנים.

"כשואפים לשירות משמעותי בצבא, יש לנו לא מעט תהיות כלפי התנהלות המערכת הצבאית בסוגיה זו. בעוד כשנה נלבש בגאון את מדי הזית ונשרת במגוון יחידות בצה"ל, אולם תחושותינו הן כי לא נעשה מספיק כדי להשיב הביתה את החיילים ששלחנו לשדה הקרב. תחושה זו נוגדת את סולם הערכים אשר עליהם התחנכנו בבית הספר, בתיכון ולבסוף גם במכינה הקדם-צבאית.

"ייחודו של צה"ל מוכר בכל העולם ככזה שאינו משאיר פצועים מאחור ועושה הכל עד  לשובו של אחרון חייליו מהמערכה. הדר גולדין, בוגר המכינה, התגייס לצה"ל והיה לקצין מצטיין בסיירת גבעתי.

- פרסומת -

"במסגרת עיצוב תודעת השליחות שלנו כתלמידי המכינה הן בשירות הצבאי ולאחר מכן כאזרחי המדינה, אנו נחשפים לדמויות הנופלים ומורשתם והידיעה כי הדר עדיין לא הגיע למנוחת עולמים כואבת ולא נותנת לנו מנוח.

"אנו מצרים על כך שהצבא והמדינה אינם מנצלים את חלון ההזדמנויות שנוצר עם משבר הקורונה כדי להחזיר הביתה את חיילי צה"ל ומתנים את העברת החיסונים בהשבת חיילנו. צריך לייצר משוואה ברורה ונחרצת: העברת חיסונים תמורת השבת לוחמינו."