אביה של לידר: "אשתי חיכתה ללידר למטה, ואז ראתה אמבולנס"

לידר

אתמול (ד') בבוקר נרצחה לידר סוויסה ז"ל בפתח ביתה, זאת כאשר הייתה בדרכה לטיפולי פוריות. ככל הנראה נרצחה סוויסה על ידי שכן אשר היה מטריד אותה ואת שאר דיירי הבניין, עליו התלוננו רבות למשטרה עוד בטרם המקרה. ניסים משעל וגיא פלג שוחחו ב־103fm עם אביה אלי סוויסה, אשר סיפר בכאב רב על ההתמודדות הקשה.

"אתמול בבוקר היינו צריכים לצאת לטיפולי פוריות", שיחזר. "אשתי נסעה אליה, היא התקשרה בבוקר הילדה אלינו ואמרה לאשתי 'אני מוכנה, תבואי לקחת אותי'. אשתי הגיעה אליה, חיכתה למטה. אשתי מחכה ורואה שהיא לא יורדת, התקשרה לבעלה, שאלה 'איפה היא למה היא לא יורדת?', הוא אמר לה 'היא ירדה מזמן'. אשתי ראתה מישהו שיוצא מהבלוק עם כובע והיא ראתה אמבולנס פתאום. אז היא יצאה מהאוטו ועלתה גם. עלו לקומה רביעית ואז ראו את כל הזוועה, את מה שהיה שם".

על העובדה שביתו התלוננה רבות על השכן בעבר, אמר: "הוא היה מטריד אותה, דופק בדלת, סוגר להם את המים, את החשמל". עוד הודה כי הוא אינו יודע האם השכן לוקה בנפשו. "אנחנו לא מכירים אותו. הילדה התלוננה במשטרה, באו משטרה, הסבירה להם, עלו אליו, נתנו לה טלפון, אמרו לה 'אם יקרה משהו תתקשרי'. איך היא תתקשר? קרה משהו, וזהו. הבנתי שהתלוננו השכנים. הייתי שם אתמול, הייתי למטה, שמעתי שהרבה תלונות היו עליו ולא פעלו".

- פרסומת -

"אשתי דיברה איתה באותו הבוקר, בבוקר היא התקשרה שהיא מוכנה אז אשתי אמרה לה 'אני בדרך אלייך'. אני פעם אחרונה דיברתי איתה בראשון, בט"ו בשבט", סיפר בכאב, "ילדה מקסימה, שאוהבת לעזור. נסיכה. עם שמחת חיים, הכול מוכנה לעשות, כל דבר. עשתה כבר שנה וחצי טיפולי פוריות ועכשיו ניסינו עוד אחד, וזהו, נעצר באמצע. ילדה מהממת, ממש ילדה מהממת".

בהמשך, התייחס סוויסה למיצוי הדין עם הרוצח של בתו: "מה שצריך שיעשו, שלא יקרו יותר דברים כאלה. כואב לי שזה קרה לי, אנחנו עדיין לא ישנים, לא האישה, לא הילדה, לא הבנות שלי. אף אחד לא ישן, גם בעלה לא ישן, כולם פה כל הלילה מחכים לבוקר שיודיעו לנו מתי תהיה לוויה. אנחנו מחכים מאבו כביר שיתקשרו אלינו כדי לשחרר את הגופה".