אודי דוידי באלבום שביעי: אורות גבוהים

(צילום: באדיבות יוסף ארנפלד יחסי ציבור)

לקראת השנה החדשה (תשע"ו) והחגים המתקרבים, משיק אודי דוידי את אלבומו השביעי במספר, אורות גבוהים – בו הוא חוזר לשיתוף הפעולה המוצלח עם המפיק המוסיקלי אבי טל.

עידן הראל 03/09/2015

עשר שנים חלפו מאז פרץ בסערה אל עולם המוסיקה היהודית הזמר והיוצר אודי דוידי. במהלך העשור האחרון הוא הספיק לכבוש ולהופיע כמעט מעל כל במה אפשרית, להוציא שישה אלבומים מצליחים, למכור מעל מאה ועשרים אלף עותקים ולשתף פעולה עם גדולי הזמר הישראלי והחסידי כאחד, כשהוא חוצה גבולות ומגזרים ומקבע את מעמדו כאחד הפרופורמרים הבולטים שהביא סטנדרטים מוסיקאלים חדשים למופעי המוסיקה היהודית.

לאחר מחכה לשקט אלבומו השישי, חימם אודי במהלך החודשים האחרונים את השטח עם שני הלהיטים הקצביים ראו באורי וישמח חתני אותם ליוו קליפים מרהיבים שזכו להצלחה רבה והושמעו אינספור פעמים בשלל תחנות הרדיו השונות, איתם גם הופיע אודי לא מעט במהלך הקיץ האחרון.

- פרסומת -

לקראת השנה החדשה (תשע"ו) והחגים המתקרבים, משיק אודי את אלבומו השביעי במספר, אורות גבוהים – בו הוא חוזר לשיתוף הפעולה המוצלח עם המפיק המוסיקלי אבי טל. האלבום החדש מכיל ארסנל משובח של להיטים מוכרים ולהיטים בפוטנציאל. כמיטב המסורת, מספר שירים באלבום צפויים להעשיר את שולחן השבת שלכם בלחנים חדשים ומרעננים, בעוד אחרים יעשו לכם את הדרך לעבודה או ללימודים. השאר יכינו אתכם היטב לקראת הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה.

כבונוס לאלבום מצורף השיר אם אמרתי אשר מוקדש ללומדי הדף היומי ובלחנו של רבי מאיר שפירא מלובלין מייסד ה'דף היומי'. השיר ראה אור כסינגל וכעת הוא מופיע בגרסא מיוחדת הכוללת את הסיפור המרתק מאחורי השיר. כמו כן, השיר עוד מעט אתה בא – אותו כתב והלחין אודי במהלך מבצע שובו אחים למציאת שלושת החטופים.

"האלבום החדש מציין עבורי כברת דרך משמעותית, לא לחינם נאמר שהשביעין חביבין. כולי תקווה שהוא יעשה לכם את השנה החדשה טובה יותר, מלאה אורות גבוהים" – אומר אודי. את האלבום החדש ילווה מופע חדש עם הפתעות נוספות, פרטים בקרוב.

הפצה: דברי שיר, התו השמיני.

השיר אורות גבוהים:

השיר היום הרת עולם: