אומרים תודה: מה מעניקים לגננות ולמורים בסוף שנת הלימודים?

המורות והגננות הן חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של ילדינו. אנו מפקידים אותם לידן בבקרים והן מספקות להם מסגרת חינוכית וחברתית בזמן שאנחנו, ההורים, עוסקים בעבודה ובחיים במשך חלק ניכר מהיום עד שאלו חוזרים הבייתה. הן משפיעות לא רק על התפתחות הילדים מבחינה לימודית, אלא גם על היכולת שלהם לפתח כישורים חברתיים ולצמוח כאנשים בוגרים מאושרים ומצליחים. הן מספקות לילדים את הכלים הנחוצים להתפתחותם המלאה ומסגרת חינוכית מקצועית ובטוחה. העבודה של המורות והגננות אינה פשוטה ועל כן בסוף שנה נהוג להוקיר להן, רצוי עם מתנה נחמדה. אם כן, מה קונים לגננות ולמורים בסוף שנת הלימודים?

לסיים בריח טוב- סופר קיו, מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית,
להשיג בwww.Miyo-scent.com, צילום: סטודיו מוש.

מרבית ההורים יעידו שילדיהם מצליחים להוציא אותם לפחות פעם ביום מהכלים. כדי להבין עד כמה תפקידן של מורות וגננות אינו פשוט, די לחשוב על העובדה שהן נאלצות להתמודד עם 30 ולעיתים אפילו 40 ילדים בכיתה. הן מתמודדות עם ילדים שיכולים להיות חסרי תשומת לב, מעט עצלנים, אגרסיביים או עם בעיות בהתנהגותם. הן צריכות להתמודד בקור רוח ובסבלנות רבה עם מצבי רוח, מצבי חירום ולהתאים את הלימודים לצרכי הילדים על מנת לסייע להם להתפתח בצורה מלאה.

תפקידן דורש מהן מחויבות רבה ואהבת הילדים ללא תנאי, הן צריכות להיות יצירתיות ולמצוא פתרונות מתאימים למצבים שונים, לאתר בעיות וקשיים ולספק להם תמיכה ועזרה בעת הצורך. כל זאת במסגרת זמן מוגבלת ובתנאים שאינם תמיד פשוטים ובטח ובטח שאינם בדיוק מתגמלים. תפקידם של המורות והגננות זכה לתשומת לב רבה בשנים האחרונות, זאת בשל ההבנה כי הן לא רק אנשי צוות במוסדות החינוך, אלא למעשה שותפות מרכזיות שלנו בגידול ילדים בריאים ומצליחים ואסור להביא אותן לידי שחיקה.

למורה חובבת האפייה- מארז אפייה סיליקון 3 חלקים, הכולל תבנית פאי, מרית ומקציף מבית סולתם להשיג ב- www.Soltam.co.il צילום: יחצ

אי לכך, אנו כהורים צריכים לפחות להוקיר תודה. ואיזו דרך טובה יותר להגיד תודה ממספר מילים טובות, חיוך ומתנה? הענקת מתנה למורה בסוף השנה גם נותנת לילדים דוגמא טובה ומחנכת אותם שעבודה קשה בחיים, התמדה ומחויבות זוכות להערכה. לכן חשוב שהענקתה וכתיבת הברכה הנלוות לה תהיה בשיתופם.

- פרסומת -

ניתן להעניק למורה מתנה מכל הורה או לאסוף כסף במגבית בכדי לרכוש מתנה גדולה. כך או כך, בדיוק כפי שאנו רוכשים מתנה לכל אדם אחר, חשוב לזכור שמעבר לתפקידן בבית הספר או בגן, המורות והגננות הן אנשים עם חיים פרטיים כשלנו, תחביבים ואהבות לתחומים שונים. טרם בחירת המתנה נסו לברר מה אוהבות לעשות בשעות הפנאי, האם חובבות בישול ואפייה ויתאים להן פריט מעולם המטבח והקולינריה? האם מדובר באדם ספורטיבי שנוהג לעשות ספורט ולהתאמן בשעות הפנאי? האם חובבת טבע וטיולים? או שאולי אופנה וביוטי? בכדי לענות על השאלה ולהצליח עם המתנה, ניתן בהחלט לנסות לשאול את יתר המורות או מישהו מסביבתה הקרובה, ניתן לנסות לנחש לפי המקצועות שמלמדת, אותם קרוב לוודאי בחרה כי קרובים לליבה. נוסף לכך ניתן גם להתייעץ עם הילדים, מתוך הנחה שלא פעם שיתפה וסיפרה להם על חייה מחוץ לכותלי הכיתה.

למורה הדייקנית- קולקציית שעוני יד מתומנים עם ליבת קארבון, להשיג בחנויות השעונים המובחרות, צילום: יחצ חול

להענקת המתנה לגננת ולמורה יש הרבה מעבר לאמירת תודה. היחס האישי ותשומת הלב ממלאים לאותם אנשים שעושים עבודת קודש עם ילדינו את המצברים וגורמים להם לנוע קדימה על אף הקשיים והתנאים ולגדל דורות חדשים של ילדים במרוצת השנים. חופש גדול נעים לכולם!

למורה המטופחת- מארז סדרת טיפוח הגוף של המותג REBORN, הכולל קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים, להשיג ב- www.Reborn.co.il, צילום: סטודיו מוש