אורתופד ברכיים – שמים סוף לכאבים

Man with knee pain, arthrosis of the knee.

אורתופד ברכיים – שמים סוף לכאבים

לא מעט אנשים סובלים מכאבי ברכיים אשר פוגעים באופן ניכר באיכות החיים שלהם ואינם מאפשרים להם לנהל שגרת חיים תקינה. כאב ברכיים יכול לגרום לאדם להימנע מעלייה במדרגות, לסבול כאשר הוא נכנס לרכב שלו או יוצא ממנו, להתקשות לעבור ממצב של ישיבה לעמידה ועוד. הכאבים יכללו: כאבים בברך הקדמית במצב של פעולה וכן כאבים בצד של הברך. כמו כן, האדם ירגיש יציב פחות וטווח תנועת הברך שלו יהיה קטן יותר.

מתי יש צורך לפנות לאורתופד ברכים?

הברך היא בעצם מפרק גדול שבין היתר נושא את המשקל של גוף האדם הן כאשר הוא מצוי במנוחה והן כאשר הוא מצוי בפעולה. כאב בברך יכול בעצם להעיד על פגיעה בברך בשל עומס יתר, בשל מחלות כאלה ואחרות, בשל פציעה או בשל שחיקת הסחוס של המפרק שהיא גם הסיבה הנפוצה ביותר בגילאי 60 ומעלה.

אם אתם סובלים מכאבי ברכיים, חשוב מאוד שתפנו ראשית כל לרופא המשפחה שלכם. הוא יבחן את המצב שלכם, ישאל אתכם שאלות ובהתאם לתופעות שאתם מתארים ולמצב שלכם הוא יחליט האם כדאי לשלוח אתכם לאורתופד. אם הרופא שלכם ממליץ לכם על אורתופד, חשוב מאוד שתבחרו אורתופד ברכיים מומלץ ומקצועי אשר יסייע לכם.

כיצד יעזור לכם אורתופד ברכיים?

אורטופד מומחה ברכיים כאמור הוא ללא ספק הכתובת עבורכם במידה ואתם מתמודדים עם כאבי ברכיים שאין להם מזור. אורתופד מעין זה יציע לכם פתרונות רפואיים שונים בהתאם למצב שלכם.  ישנם פתרונות הכוללים: טיפולי פיזיותרפיה, תרופות נוגדות דלקת, תרופות נוגדות כאב ואף זריקות ספציפיות שהמטרה שלהן לשפר את מצב הכאב. כמו כן, אם מדובר על אדם שסובל מעודף משקל, לא פעם יומלץ לו לרדת במשקל על ידי שמירה על אורח חיים בריא וזאת בכדי להקל את העומס על בברך.

- פרסומת -

לא פעם לאנשים מבוגרים שסובלים פרק זמן ארוך מאוד מכאבי ברכיים, יומלץ על ניתוח להחלפת מפרק הברך הכולל את החלפת הסחוס בברך בחלק מלאכותי כלשהו, בהליך כירורגי. גם עבור ביצוע ניתוח מעין זה יש לבחור באורתופד מומחה ברכיים שניתן לסמוך עליו.

כתבה זו נכתבה בשיותף פורטל חדשות עם ד׳ר בר זיו.