אז מה תלבשי בחורף הקרוב? הטרנדים שיחממו אותך

קרדיט: יחצ
את ודאי לא תתווכחי אם נסכם ונאמר שהיה לנו קיץ ארוך במיוחד. ודאי גם תסכימי שהאוויר הסתווי הקריר שמבשר את החורף מביא עימו הקלה רבה. החום המייגע עבר, האנרגיות המכבידות של הקיץ מתפוגגות לאיטן, והזרזיפים הקלילים ששוטפים את הרחובות, מאפשרים לנו לנשום עמוק, להתרענן, להתרווח ולהכין את עצמנו לחורף.

הדרך הטובה ביותר להתכונן לחורף היא לגבש מלתחה חורפית מדהימה. תשמחי לדעת שחורף 2023 מביא עימו את בשורת ההתחדשות, ובשורת ההתחדשות הזאת שוטפת את העולם כולו. אז איך תיראי בחורף הקרוב, וחשוב מזה – מה תלבשי? הינה כל הטרנדים שיעשו לך חורף חם במיוחד. 

הקאמבק של שמלות המקסי

תתפלאי אבל אופנת חורף 2023 מבשרת דווקא את האביב של שמלות המקסי. למעשה, לא נטעה אם נאמר ששמלת המקסי היא הטרנד – בה"א הידיעה – המוביל של החורף הקרוב. נראה שאנחנו הנשים פשוט לא יכולות לוותר על האלגנטיות הנשית של שמלות המקסי, ולכן החורף הזה הן מקודמות לקדמת הבמה עם מבחר רב של בדים, מרקמים, צבעים וגזרות כדי שתיראי חורפית, זוהרת ופורחת. שמלות המקסי החורפיות עשויות בדים עבים ומחממים ונראות נהדר בשילוב עם מגפי עור, טייץ שחורים ומחממים, חגורה עבה ומחמיאה, חולצת צווארון הדוקה ומקטורן הדור. שמלות המקסי ילוו אותך לכל מקום שתרצי – לחדר הישיבות המשרדי, לספסל הלימודים באוניברסיטה, לאירועים המשפחתיים ולפגישות הרומנטיות. החורף הזה שמלות המקסי חוזרות ובגדול, והעונג כולו שלך. 

קרדיט: יחצ

סקיני אאוט – פדלפון אין

את יכולה לנשום לרווחה – עידן הסקיני תם, ויפה שעה אחת קודם. שלא תביני לא נכון, שליטתו הבלתי מעורערת של הסקיני בעשור האחרון הולידה כמה שילובים אופנתיים מעניינים, אך אפשר לומר בוודאות שאנחנו, הנשים האמתיות, רק חיכינו לרגע שבו הוא יעבור בשקט מן העולם. והינה הגיע הרגע המיוחל – מכנסי פדלפון מדהימים בגזרות רחבות, בשלל אריגים ובגזרות נהדרות הגיעו לעולם במיוחד בשבילנו כדי להשכיח מאיתנו את חוויית הסקיני השנויה במחלקות וכדי שהחורף הזה יהיה בלתי נשכח. מכנסיים אלגנטיים בגזרות מתרחבות – החל מהבד המחויט והאלגנטי וכלה בג'ינס הקאז'ואלי – הם המלכים הבלתי מעורערים של החורף הזה, ואת – איך לא? – המלכה. 

סריגים, גבירותיי, סריגים

נראה שסריג הוא פריט הלבוש ההגיוני ביותר בחורף. לא רק בגלל שהוא מחמם כשקר בחוץ, אלא גם – ובעיקר – כיוון שאין דבר סקסי יותר מסריג טוניקה שעוטף בעדינות וברכות את הגוף, מדגיש את הגזרה הנשית ומחמיא לטייץ הבוהק ולמגפיים הגבוהים. אז איזה סריג תלבשי החורף הזה? סריג טוניקה, סריג מעטפת, סריגים בגזרות רחבות, סריגים פתוחים, או שמלות סריג? ההבטחה של החורף הזה מתחילה ונגמרת בסריג שילווה אותך בכל יום, בכל מקום ובכל אירוע, ומובטחת לך הרגשה נפלאה תמיד. 

הז'קט – גולת הכותרת של מלתחת החורף

- פרסומת -

בחורף אי אפשר בלי ז'קט, כמובן, ושום אאוטפיט אינו מושלם בלי הז'קט שילווה אותו. כמו בכל שנה גם החורף הזה מפתיע בשפע עיצובי ז'קטים מקוריים ויצירתיים ובמבחר הסגנונות – החל במקטורן הקלסי הנצחי, דרך המקטורן הספורט־אלגנט היום־יומי וכלה במקטורן האופנתי שיוציא אותך מהשגרה. החורף הזה תוכלי להתאים מקטורן לכל אירוע ולהיראות נפלא.

חולצות חורף לאישה העסוקה

חולצות הן חלק בלתי נפרד ממערכות הבגדים החורפיות המנצחות שכוללות שילובים מרתקים של מכנסיים בגזרות מתרחבות וחולצות סריג מחמיאות או שמלות מקסי צמריריות וחולצות גולף הדוקות. חולצות החורף של שנת 2023 יעשירו את המלתחה שלך ויאפשרו לך לחדש, להתחדש ולהפתיע בכל בוקר מחדש. 

התכונני לחורף לוהט במיוחד

החורף הוא הזמן הטוב ביותר להעשיר את המלתחה ואת המראה ולהרגיש נפלא. אז הרשי לעצמך להתכונן לחורף נשי ולוהט במיוחד.