מחפשת מתנות ללידה? אספנו לך את הטובות ביותר

קרדיט: pixabay

אם גם אתן מחפשות מתנה מיוחדת לאירוע הלידה במיוחד, הגעתן למקום הנכון. הרגע המרגש והמיוחד הזה בו מגיע לעולמכן תינוק קטן ומתוק מציף ברגשות ובאתגרים, וניתן לחגוג אותו באמצעות שימוש באביזרים מקלים ונעימים שיקלו מאוד על התהליך. במאמר זה, ריכזנו עבורכן מתנות ללידה מהממות ונחוצות במחירים נוחים. שיהיה במזל!

מארז בייבי קייק

מארז "בייבי קייק" הוא מתנת לידה מיוחדת ושימושית במיוחד, שיכול להועיל במיוחד גם לאימהות וגם לתינוקות הרכים. הוא מגיע ארוז בקופסה מרשימה וחגיגית כאשר המוצרים בו מונחים האחד על גבי השני, כמדמים עוגת קומות. בתוך המארז תמצאו חליפת תינוק רכה ונעימה עשויה כותנה, כובע קטנטן תואם, דובון פרווה רך ונעים המשמש כחפץ מעבר לתינוקות ויכול להרגיע אותם מאוד ומגבת כתף המאפשרת נוחות מרבית, במיוחד למקלחות ראשונות. כפינוק נוסף, יש בה גם שמני עיסוי מרגיעים בהם ניתן להשתמש בכל עת, ולאפשר לתינוק ליהנות ממגע עדין, חמים ומלטף בכל עת. מתנות ללידה בסגנון זה מעניקות לאם ולתינוק את תשומת הלב הנחוצה להם בתקופה זו. 

מארז של שמנים אתריים ללידה קלה

האישה, אשר מהווה הבית לחיים חדשים העתידים להגיח אל אוויר העולם בקרוב, זקוקה לקבל כעת מתנה מתחשבת. ערכה הכוללת סט של שמנים אתריים יכולה להיות לה נחוצה כעת, שכן היא יכולה לשמש לטובתה במהלך הלידה עצמה ולסייע לה לחוות את הלידה ברוגע ובנחת. השמנים המועילים המצויים בערכה מסייעים להפחתת מתח וחרדה ומרגיעים עמוקות – והינם בעלי ערך רב ברגע כה חשוב. ניתן להזמין ערכות הכוללות 

שמן תמצית תפוזים וזרעי ענבים, שמן קלנדולה ושמן שקדים, ספריי המיועד להקל על כאבי התפרים לאחר הלידה וריפוי שלהם, פדים לקירור שיכולים גם הם להקל ולהרגיע את האזור הכאוב ועוד. 

קרדיט: pixabay

תכשיט מיוחד ליולדת 

האימהות הטרייה מביאה עימה עיסוק בלתי פוסק ברך הנולד, ותכשיט מיוחד כמתנה לאישה יכול להיות נהדר ולגרום לה להרגיש ראוייה ונאהבת. הוא מהווה תזכורת ייחודית לרגע המיוחד ביותר בחיים, דרכו האישה האהובה תוכל להיזכר מידי יום בחוויה המופלאה. ניתן להזמין לה שרשרת עם תליון של ילד או ילדה, כמסמל את הלידה, צמיד יהלומים נוצץ או זוג עגילים צמודים שיעניק לה מראה מסוגנן ואלגנטי גם לאחר לילות נטולי שינה. מתנות ללידה אלה, האישה יכולה לשאת קרוב לליבה בידיעה שהם ניתנו לה עם הרבה אהבה והכרת תודה. 

שובר להזמנת מאכלים טעימים ומזינים

- פרסומת -

שובר להזמנת ארוחות מוכנות ביתיות, טעימות ועשירות בערכים תזונתיים מועילים יכול גם הוא להיות נהדר כמתנה ליולדת טרייה. הוא מספק את הצורך בתזונה נכונה ומנחמת בימים בהם העיסוק העיקרי של האישה מתמקד בטיפול בתינוק, כאשר הטיפול בה עצמה לעיתים, נדחק לאחור. לאחר הלידה, תוכל האישה להזמין לעצמה מאכלים ביתיים דרך מסעדה מעולה המתמחה בבישול ארוחות מזינות, כזו שיודעת גם לספק מאכלים טעימים להפליא. מתנות ללידה כה מתחשבות, יכולות לשפר את מצב רוחה של האם הטרייה במהלך תקופת המעבר העמוסה והמלחיצה. 

קלפים טיפוליים לאישה ההרה

חפיסת קלפים טיפוליים מיועדים להעצים ולחזק נשים בתקופת ההיריון ולקראת הלידה הקרבה יכול להיות מתנה מופלאה. הקלפים שבצידם האחד תמונה ובצדם השני משפטי השראה והנחייה, נועדו להכין את האישה לבאות ולסייע לה בהתמודדות עם התהליך. הרעיון מאחורי המתנה המקסימה הזו הוא לסייע לכל אישה לבנות את הביטחון הנחוץ לה, כך שהיא תהיה מוכנה במלואה להגעתו של בנה או ביתה לעולם.