איך בוחרים מסלול לימוד להתפתחות אישית?

צילום: freepik

בשנים האחרונות אנו רואים מודעות עולה בקרב אלפי סטודנטים, בעלי עסקים ומשקי בית בישראל בכל הקשור לבחירת מסלול לימוד להתפתחות אישית. דרך בחירת מסלול לימוד להתפתחות אישית אנו יכולים למקסם את כל היכולות שלנו תוך כדי שאנחנו פועלים ללא לאות לייצר חיים טובים ושלווים יותר עבורנו תוך כדי פיתוח יכולת תקשורת טובה ומעצימה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות בחירת מסלול לימוד להתפתחות אישית – אנו פה לעשות לכם מעט סדר.

התפתחות אישית – למקסם את היכולות שלנו

התפתחות אישית הפכה לאחד הנושאים המדוברים ביותר בעשור האחרון. אם אתם שואלים אותנו אין דבר יותר טוב שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו מאשר להשקיע בעצמנו – לאו דווקא בפן החיצוני, אלא בפן הפנימי והנפשי. דרך מסלולי לימוד להתפתחות אישית אנו יכולים לפעול ללא לאות על מנת להשקיע בעצמנו ולהפוך לגרסה הרבה יותר טובה. לכל אחד מאיתנו יש את הפוטנציאל לעשות שינוי בחיים שלו – בין אם מדובר בלהיות הורה, יוצר, לחיות חיים טובים ושלווים יותר ללא חרדה, להסתכל על החיים במודעות ובצורה סובייקטיבית ואף להפוך לאיש עסקים ומכירות יותר טוב. כיום אנו רואים מגוון רחב של מסלולי לימוד להתפתחות אישית אשר יכולים לקדם אותנו אלפי מונים.

מה הם המסלולים האפשריים?

עולם ההתפתחות האישית נחשב לעולם הנמצא בקפיצת מדרגה והתקדמות מתמדת. כיום אנו רואים מגוון רחב של מסלולים אפשריים. חשוב לציין כי כל מסלול צריך להיתפר בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולכן ההמלצה שלנו היא תמיד ליצור קשר עם יועץ לימודים לפני. בין המסלולים אנו נראה:

  • קורס אימון אישי (קואצינג')
  • לימודי LI-CBT
  • לימודי אימון אישי – מגוון רחב של התמחויות וקורסים
  • קורס NLP PRACTITIONER
  • קורס NLP MASTER
  • קורס הדרכת הורים
  • קורסים וסדנאות לארגונים

לצד כל אלו נוכל למצוא עוד עשרות מסלולים נישתיים וספציפיים הפוגשים אותנו במגוון רחב של מוקדי התפתחות אישית בחיים הן בחיים הפרטי שלנו והן בחיינו העסקיים.

החשיבות בעבודה עם מכללה המתמחה במסלולי התפתחות אישית

- פרסומת -

מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו ניחשף אל עשרות אוניברסיטאות ומכללות המציעות מסלולי לימוד להתפתחות אישית. יחד עם זאת תמיד תהיה רווחת העננה – "איך אדע שבחרתי במקום הטוב ביותר עבורי?" אנו נרצה לבדוק כי המכללה בה בחרנו הינה מכללה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר נותנת לנו ארסנל כלים להמשך הדרך גם לאחר מסלול הלימוד.

בחירת מכללה להתפתחות אישית – איך לעשות זאת בצורה נכונה?

דיברנו על החשיבות בבחירת מכללה המתמחה במסלולי התפתחות אישית, ריכזנו עבורכם מספר היבטים שיעזרו לכם לבחור את המכללה הטובה ביותר עבורכם:

  • המשולש הקדוש: ניסיון, ותק ומוניטין – אנו נרצה לעבוד עם מכללה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולמות ההתפתחות האישית. כיום מכללת יוזמות נחשבת לאחת המכללות המובילות בתחום כאשר המכללה פועלת למעלה מ – 20 שנה ועם למעלה מ – 28,000 סטודנטים מכל רחבי העולם.
  • מגוון רחב של מסלולי לימוד והתמחויות – יש לנו ארסנל גדול של יכולות וכל אחד מאיתנו שונה מן האחר, לכן אנו לא נרצה להגביל את עצמנו רק אל מסלול לימוד אחד. בדקו כי המכללה בה אתם מעוניינים ללמוד מספקת עבורכם מגוון רחב של מסלולי לימוד לצד בתי ספר מקצועיים. מכללת יוזמות מתמחה בהתפתחות אישית ומקצועית וניתן למצוא בה מגוון בתי ספר מקצועיים, לרבות – בית הספר לאימון אישי, בית ספר ל – NLP, בית ספר להורות ומשפחה, בית ספר ל – LI CBTובית ספר ליזמות וניהול. 
  • שיטות לימוד לבחירה – אנו נרצה לעבוד עם מכללה אשר נותנת לנו מגוון רחב של שיטות לימוד לבחירה, לרבות – לימודי פרונטלי, לימודי אונליין ו/או לימודים בשיטת אינטרפרסונל (שיטת לימוד חדשנית המשלבת מפגשי לימוד אינטרנטיים יחד עם ליווי 1:1).
  • קהילת בוגרים איתנה – אנו תמיד נשאף להתפתח ולהיות הכי טובים בכל תחום שאנחנו עושים, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו נעסוק בהתפתחות אישית, מקצועית ועסקית. אנו נרצה ללמוד במכללה אשר שמה דגש על קהילת הבוגרים שלה ומקדמת – מפגשי נטוורקינג, קידום עסקי ופועלת לשם התפתחות מקצועית גם לאחר סיום הלימודים.

איך אדע מה הוא המסלול הטוב ביותר עבורי – שיחת ייעוץ והתאמה

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי לימוד לשם התפתחות אישית, אלו יכולים להיות קורסי NLP, קורס קואצינג', קורסי הדרכת הורים, קורס התמחות במערכת יחסים, קורס עמידה בפני קהל ועוד מגוון רחב של קורסים נוספים. אנו מאמינים כי כל קורס צריך להיתפר בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולאופי שלכם. לכן, ההמלצה שלנו היא לגשת אל שיחת ייעוץ והתאמה עם יועץ לימודים מוסמך אשר יאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם – בסוף השיחה תצאו חכמים ומוכנים הרבה יותר לתהליך הלמידה.

אמרתם מסלולי לימוד להתפתחות אישית – אמרתם מכללת יוזמות

מכללת יוזמות הינה המכללה המובילה בישראל בעולם היוזמות לצד התפתחות אישית ומקצועית. המכללה פועלת למעלה מ – שני עשורים אשר במהלכם ליוותה קרוב ל – 30,000 סטודנטים מכל העולם במגוון רחב של קורסים. המכללה מוכרת על ידי לשכת המאמנים לישראל וקורסי הכשרות המאמנים נמצאים בפיקוח היחידה ללימודי המשך, ביה"ס לעבודה סוציאלית ע"ש גבי ולואיס, וויספלד ואוניברסיטת בר אילן.

במכללה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים מקצועיים בעלי תעודות הסמכה והכרה אקדמית בהתאמה, אנו מזמינים אתכם להצטרף אל ספסל הלימודים שלנו וליהנות ממגוון רחב של יתרונות.

מכללת יוזמות היא כבר מזמן הפכה לביטוי נרדף ולבית שני להתפתחות אישית ומקצועית. בבית זה כל סטודנט אשר מגיע הופך להיות חלק מן המשפחה ויכול לקדם את חייו אלפי מונים תוך כדי שהוא מתפתח ומגשים את כל החלומות.

אנחנו כאן בשבילכם, מכללת יוזמות.