מדוע חשוב לתחזק נכס עם חברה לניהול נכסים?

צילום: freepik

חברות ניהול נכסים הפכו בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית, יזמים ובעלי עסקים בישראל. חברת ניהול נכסים אחראית על התחזוקה השוטפת של המבנה ונותנת לכם ליהנות מראש שקט לאורך זמן רב. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניהול נכסים – בדיוק לשם כך אדן בתים פה לעשות לכם סדר.

עושים מעט סדר: מה היא חברה לניהול נכסים?

לפני שנדבר על החשיבות במלאכת תחזוקת נכס עם חברה לניהול נכסים מוטב שנבין מה היא אותה חברה. משקי בית ובעלי עסקים רבים נוטים לחשוב שרק בעלי מספר רב של דירות צריכים לפנות אל חברה המיועדת לניהול נכסים אך אין זהו נכון. כאשר אנחנו מדברים על חברת ניהול נכסים אנו מדברים על חברה אשר תפקידה לספק מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת לבעל הנכס ולדאוג למגוון רחב של נושאים לרבות: שכירויות, גביית תשלומים, חוזים, מיסוי, תחזוקה של סביב הנכס ותחזוקה שוטפת של הנכס. חברת ניהול נכסים עוזרת לכם לנהל את הנכס שלכם בשלט רחוק ללא שום התערבות מן הצד שלכם וללא כאב ראש.

תחזוקה שוטפת של הנכס – מגוון רחב של יתרונות

חברה לניהול נכסים מספקת עבורנו מעטפת בכל הקשור למלאכת התחזוקה השוטפת של הנכס שלנו. אנו רואים מגוון רחב של יתרונות בעבודה עם חברה לניהול נכסים. בין היתרונות אנו רואים:

  • עבודות תחזוקה המתבצעות IN HOUSEמדובר באחד היתרונות הבולטים בעבודה עם חברה המתמחה בניהול נכסים. כאשר אנחנו עובדים עם חברה המתמחה בתחום אנו יכולים להיות רגועים שאנחנו נקבל מעטפת מלאה בכל הקשור לנכס שלנו ולסביבתו. לרבות טיפול בנושאי: גינון, ניקיון המבנה בהתאם לדרישות הלקוח, תחזוקה שוטפת של הנכס והבניין, פתרונות איטום וחיפוי, תשתיות ועוד.
  • טיפול וסיוע משפטי – בעלי דירות מוצאים את עצמם לא פעם צריכים טיפול וסיוע משפטי מסיבות שונות, אלו יכולים להיות בגלל סרבני תשלום, ספקי שירות שונים איתם אנו נבוא במגע, אל מול העירייה ועוד מגוון רחב של נושאים נוספים. חברת ניהול נכסים תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים והאמינים ביותר לשם מתן טיפול וסיוע משפטי בעת הצורך וכך תוריד לכם דאגה אחת גדולה מהלב.
  • עבודה אל מול נותני שירות – חברות ניהול נכסים מבצעות עבורכם את ההתקשרות אל מול נותני שירות, לרבות: חברות הכבלים, האינטרנט, הטלפון ושאר נותני שירות הקשורים לבניין שלכם. היות וחברת ניהול נכסים מחזיקה בכוח מיקוח גדול תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ועסקאות נישתיות המיועדות רק לכם.
  • גביית כספים – חברת ניהול נכסים תדאג לגבות את הכסף בנכס שלכם ואף תדע לתת מענה ומעטפת במקרה של סרבנות תשלום. בין התשלומים אותן תגבה החברה ניתן לראות – תשלומי ועד בית, ארנונה, דוחות עירייה, תשלומי שכירויות ועוד.
  • מקבלים יותר בפחות זמן – כאשר אתם עוברים עם חברה לניהול נכסים אתם מקבלים יותר בפחות זמן. אנו למדים כי המשאב היקר ביותר בטבע הוא הזמן שלנו, כאשר אנחנו מדברים על ניהול נכס אנו מדברים על הצורך בתחזוקה, ניהול, טיפוח, שירות לקוחות ותמיכה ועוד נושאים נוספים. חברה לניהול נכסים דואגת לכל זה עבורנו ובכך נוכל להשקיע את המשאב החשוב ביותר בפיתוח עסקי ו/או בזמן איכות עם המשפחה.

החשיבות בעבודה עם חברת ניהול נכסים המתמחה בתחום

מחיפוש קטן במנועי החיפוש ניתן למצוא היום עשרות ואף מאות חברות אשר מציגות את עצמן כחברות ניהול נכסים המתמחות בתחום. יחד עם זאת מרחפת העננה – "איך נוכל לבחור את חברת ניהול הנכסים הטובה ביותר עבורנו?" אנו מאמינים כי בחירת חברת ניהול נכסים איננה מלאכה קלה וישנה חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בתחום. לכן, אלו הם מספר היבטים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש:

  • ניסיון לצד ותק – אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים הינה בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות ניהול הנכסים. חברה בעלת ניסיון ו-ותק בתחום תדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, יהיו לה את כל הכלים הרלוונטיים לטיפול בנכס שלנו ותדע להגיב בצורה יצירתית כאשר יהיה הצורך.
  • מוניטין – היבט נוסף אליו אנו נרצה להתייחס הוא עניין המוניטין. אין מן הנמנע כי חברה אשר צברה לעצמה ניסיון לצד ותק במרוצת השנים צברה לעצמה גם מוניטין – אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת מוניטין חיובי ולא רבב.
  • קרבה דמוגרפית – ניתן למצוא מאות חברות ניהול נכסים, יחד עם זאת אנו נרצה לצמצם את האפשרויות שלנו ולעבוד אך ורק עם חברה העובדת בקרבה דמוגרפית אלינו – חברה זו תוכל להעניק לנו זמינות מלאה. כמו כן תכיר את האזור בצורה מושלמת.
  • חוג לקוחות – חוג הלקוחות של החברה איתה אנו נרצה לעבוד תעיד לא מעט על פועלה, אנו נרצה לבדוק מי הם חוג הלקוחות של החברה. כמו כן, נוכל לבקש לדבר עם אחד מן חוג לקוחות החברה על מנת להיות רגועים.
  • מעטפת שירותית – בדקו כי חברת ניהול הנכסים נותנת לכם מעטפת שירותית במגוון רחב של נושאים הקשורים לניהול הנכס שלכם, כמו כן שהיא מספקת לכם איש קשר איתו תוכלו ליצור קשר בכל רגע נתון.

אדן בתים – מתמחה בניהול נכסים

- פרסומת -

חברת אדן נכסים נחשבת אחת מן החברות המובילות והפופולריות ביותר בישראל בעולמות ניהול הנכסים. החברה מתמחה בניהול נכסים, ניהול פרויקטים ואחזקה של בניינים משותפים ומשרדים. החברה חרטה לדגלה להישאר בקדמת הבמה בכל רגע נתון ועושה זאת ללא לאות תוך כדי שהיא מספקת מעטפת מלאה לקהל לקוחותיה תחת קורת גג אחת.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – אנו מזמינים אתכם לבחור אדן נכסים.