איך טוף לגינה ישדרג לכם את החצר?

גינה פרטית היא ברכה והזדמנות להרחיק לכת עם העיצוב, ליצור שבילים באמצעות אבנים ולשתול כל צמח שרק תרצו. אבל חשוב לבחור אבנים מתאימות שבאמצעותן ניתן לעצב את הגינה שלכם. וכאן אבני טוף לגינה נכנסות לתמונה והופכות את הגינה שלכם למקום אחר שכיף להגיע אליו. אז אם אתם מעוניינים להתחיל לעשות סדר בגינה, אבני טוף הן הפתרון הטוב ביותר.

צילום: FREEPIK

כל מה שרציתם לדעת על אבני טוף

אבני טוף הן בעצם אבנים שמקורן מהתפרצויות הרי געש. התפרצויות אלה התרחשו לפני שנים רבות, והיום אנו יכולים ליהנות מאבנים הנמצאות בשימוש רב בגינות. טוף לגינה מציע מגוון רחב של יתרונות שכדאי להכיר. דבר ראשון, אבני הטוף משמשות כחיפוי אסתטי לקרקע. ואכן, מדובר באבנים שנראות טוב. הצבע הטבעי החום אדמדם שלהן משתלב עם אבני חיפוי אחרות בצבע לבן, לדוגמה, כמו גם עם האדמה עצמה. דבר שני, הטוף טוב לסביבה ולצמחייה. הוא אינו כולל חומרים מזיקים ויש בו מינרלים, כך שהוא מועיל לצמחים.

מעבר לכך, הייחודיות של הטוף היא בכך שלאבנים האלה יש נקבוביות, מה שאופייני לאבנים שמקורן בהרי געש. הנקבוביות מסייעות במקרים של התאיידות. כך, בימים חמים האבנים מונעות מגע בין השמש לקרקע ומעכבות את ההתאיידות. כתוצאה מכך, ההשקיה הופכת לזולה יותר ואין צורך לבזבז מים רבים על הצמחים בחודשי הקיץ החמים. וזה עוד לא הכול. אבני הטוף יעילות מאוד בימים גשומים. הן מאפשרות למים לחלחל לאט אל תוך האדמה, מבלי שהצמחים יצטרכו להתמודד עם הצפות של מים שעלולות לפגוע בהם. ולבסוף, אבני טוף הן אבנים נקיות שאינן כוללות זרעים או נבגים, ולכן הן אינן מעבירות מחלות לצמחייה.

טוף לגינה קונים רק אצל חברה מקצועית

- פרסומת -

יש לכם גינה שאתם מעוניינים לשדרג? רוצים לראות איך טוף לגינה עושה את כל ההבדל? אם כן, טוף לגינה קונים רק בגן האבן. גן האבן היא חברה מקצועית ומנוסה המציעה הכול לגינה שלכם. החל מאבני חצץ, דרך טוף איכותי שישמור לכם על הצמחים ועל האדמה ועד למזרקות ומפלי מים. פנו עכשיו ותגלו עולם שלם של ציוד ואביזרים לגינה הפרטית שלכם.