איך לשמור על טבעת אירוסין נוצצת

טבעת אירוסין היא סמל - להתחלה של שלב חדש בחיים, למיסוד קשר זוגי ולתקווה שהנישואין יהיו מוצלחים, מלאי אהבה, בריאות ושמחה. כל הסיבות האלה הופכות את מעמד הענקת הטבעת למעמד מרגש, שמשקיעים לא מעט משאבים ומחשבה בהכנות לקראתו, מתרגשים מאוד ומקווים מאוד שהיא תסכים.

צילום: יח"צ

להשאיר את הטבעת נוצצת – איך שומרים על טבעת אירוסין מפני לכלוכים ונזקים?

ג'ייקוב יהלומים מציע טבעות אירוסין, בין אם נרכשו בחנות יוקרה של בורסת יהלומים, או בחנות אחרת של תכשיטי יהלומים, עשויות מחומרים רגישים, שעלולים להישחק ולהישרט אם לא שומרים עליהן היטב.

לכן, הטיפ הראשון הוא להסיר את הטבעת מהאצבע ולהניח אותה במקום יבש ונקי לפני שמתחילים לנקות, לשטוף כלים, או רצפה וכן הלאה, אך זה לא הכל:

להימנע מחומרים שיכולים להזיק – חומרי ניקוי למיניהם עלולים לפגוע בברק של הטבעת, אם היא נחשפת אליהם לעיתים קרובות ולטווח ארוך, כמו גם קרמים, שמנים וחומרים אחרים שנהוג למרוח על כפות הידיים – אלה מצטברים על גבי הטבעת ויוצרים עליה שכבה של שומן ולכלוך. גם חשיפה של הטבעת למים לעיתים קרובות מדי עלולה לפגוע בה.

- פרסומת -

לנקות את הטבעת בהליך מתאים – שימוש בחומצות למיניהן וחומרי ניקוי שונים עלול לפגוע בטבעת בצורות שונות ולכן יש לנקות טבעות אירוסין בשיטה אחת בלבד – יש להשרות את הטבעת במים חמימים למספר דקות ואז לשפשף אותה בעדינות עם מברשת שיניים, מכוסה במשחת שיניים. גם טבילה באלכוהול נקי לכמה דקות יכולה להיות יעילה, אך הדרך הטובה ביותר היא ניקוי מקצועי בחנות תכשיטים.

למהדרין ולאוהבי התכשיטים –  ניקוי טבעת אירוסין בחנות תכשיטים – שירותי ניקוי תכשיטים ניתן למצוא בחנויות תכשיטים רבות. בחנויות תכשיטים, תכשיטי יהלומים יקבלו טיפול מפנק במיוחד, הכולל התאמה של תהליך הניקוי והחומרים לחומרים מהם עשוי התכשיט. חומרי הניקוי המקצועיים הללו מתאימים במיוחד לתכשיטים והניקיון מחזיק מעמד לזמן רב.

בין אם אתם מעוניינים בשירותי ניקוי לתכשיטי היהלומים שלכם, או ברכישת טבעת אירוסין חדשה ונוצצת, אתם מוזמנים להציץ בקטלוג שלנו, להזמין מאיתנו טבעת בעיצוב אישי וגם להתייעץ לצורך התאמה מקסימלית של הטבעת לאישה שתקבל אותה.

ג'ייקוב יהלומים מציע ידע וניסיון שנצבר לאורך 30 שנות פעילות בתחום התכשיטים והיהלומים, שירות אדיב ומקיף ומחירים נוחים, המתאפשרים בזכות שיטת הקניה הישירה, החוסכת לכם עלויות מיותרות בקניית תכשיטי יהלומים.

 

פרסום הכתבה בחסות: דוקטור קידום אתרים SEO המתמחה בקידום אתרים, ביצוע אופטימיזציה, שיווק ברשתות חברתיות ועוד, משרדי החברה ממוקמים באזור הצפון ומציעים מגוון פתרונות פרסום לעסקים ושירותי קידום אתרים לעסקים ובגוגל.