הפעולות שיגרמו לאתר שלך להגיע לעמוד הראשון בגוגל

צילום: elements.envato

עם מעבר האנושות לעולם הוירטואלי, חשיבות הנוכחות של העסק שלכם בגוגל היא ברורה – שם אנשים מחפשים את השירותים והמוצרים שהם צריכים. אם אתם לא שם, אתם מפספסים חשיפה עצומה למיליוני לקוחות פוטנציאליים.

אז מה צריך לעשות כדי שהאתר שלכם יגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל? מה זה אופטימיזציה והאם קידום אורגני זה משתלם? הדוקטור לקידום אתרים עושה לכם סדר.

6 פעולות שיגרמו לאתר שלכם להגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש

אם אתם מבינים את החשיבות של קידום אתרים בגוגל, אתם בדרך הנכונה, אבל מה אפשר לעשות כדי ליצור תהליך קידום אפקטיבי?

- פרסומת -

תגיות כותרות ותגיות מטא – ביטויי חיפוש נפוצים מושתלים בכותרות של מאמרים ותיאורי המטא שלהם (מעין תוכן עניינים של מאמר) מאפשרים לגוגל למצוא בקלות את האתר שלכם כשמשתמש מחפש נושאים קשורים.

תוכן איכותי – ביטויים נפוצים יכולים להשתלב היטב רק בתוכן איכותי. מאמרים, סרטונים ותמונות באתר שלכם חייבים להיות אינפורמטיביים, מעניינים ואיכותיים, כדי להשאיר את הגולש באתר שלכם וכדי לא לאבד מקום בדירוג של גוגל.

קישורים פנימיים – ככל שהגולש נשאר יותר זמן באתר שלכם ואף עובר בין עמודים שונים באתר, כך עולה הדירוג של האתר בגוגל. כדי להשיג את הפעולה הזו בצורה אפקטיבית, יש ליצור קישורים פנימיים שיאפשרו לגולש לעבור בקלות מעמוד לעמוד בלי לעזוב את האתר.

קישורים חיצוניים – גלישה לאתר שלכם מאתר אחר, מאותתת גם היא לגוגל שמדובר באתר מעניין ואיכותי ולכן שתילה של קישורים לאתר שלכם באתרים אחרים מסייעת לקדם את האתר שלכם.

חוויות משתמש ועיצוב רספונסיבי – עיצוב חוויית המשתמש היא אחת הפעולות החשובות שצריך לעשות כדי שהגולשים ישארו אצלכם באתר. אתר בנוי היטב, שיפור זמני טעינה, עיצוב אתר רספונסיבי, שמגיב להעדפות הגולש – כל אלה יבטיחו לכם מספר כניסות גדול, זמן שהות ארוך ודירוג גבוה בגוגל.

ביצוע פעולות אופטימיזציה לאתרמכלול הפעולות שהופכות את האתר שלכם נגיש יותר, מעניין יותר, אטרקטיבי יותר ומעלות את הדירוג שלו במנוע החיפוש של גוגל.

להביא את האתר שלכם לעמוד הראשון עם מומחה לקידום אתרים

קידום אתרים בצפון, כמו גם בשאר חלקי הארץ, הוא המומחיות של הדוקטור.

אם אתם רוצים להתחיל תהליך קידום אורגני, שיביא את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל, שיביא לכם תנועת גולשים לאתר, חשיפה מקסימלית והגדלה של המכירות במחיר הוגן ובתוך זמן קצר, הדוקטור יודע בדיוק איזו תרופה אתם צריכים.

אז אל תהססו ואל תחכו – צרו קשר כבר עכשיו ויחד ניתן לעסק שלכם טיפול הזנקה מבית היוצר של הדוקטור.