איך לתכנן מסיבת רווקות בקיץ?

בן זוגה של חברתך הטובה ביותר סיפר לך כי הוא מתכוון להציע נישואים לאהובתו בחופשה הרומנטית שהם תיכננו? דבר ראשון זכרי לשמור זאת בסוד למרות ההתרגשות הגדולה, אך בנוסף דעי כי תפקידך הוא להתחיל ולתכנן עבורה את מסיבת הרווקות הטובה ביותר שהיא תמיד חלמה עליה. אם תמיד ידעת כי היא רוצה להתחתן בעונת הקיץ, תשמחי לדעת כי יש מגוון אפשרויות לחגיגה ביניהם תוכלי לבחור כדי להפיק את המסיבה המושלמת.

לחגוג מסיבת רווקות בשיא הקיץ זה יתרון או חסרון? טוב, תלוי את מי שואלים. מצד אחד מזג האוויר החם מאפשר ליהנות משכשוך במים הקרירים של בריכה או ים, אך מצד שני מזג אוויר חם מדי עשוי להגביל את הלוקיישנים בהם ניתן לערוך את המסיבה. אם את מעט מבולבלת מהאפשרויות השונות, נשמח לעשות לך קצת סדר בהכל ולהעניק כמה טיפים ורעיונות שיאפשרו לך לדעת איך לארגן מסיבת רווקות בקלות גם בשיא החום.

תכנון מקדים הוא המפתח להצלחה

לא משנה אם מסיבת הרווקות מתקיימת בקיץ או בחורף, הסוד להצלחה של תכנון המסיבה הוא פשוט להיות מסודרים ומאורגנים כדי לארגן מסיבה מוצלחת ומהנה לכולן. לכן בשלב הראשון ערכי רשימה מסודרת של כל החברות אותן הכלה תרצה להזמין למסיבה, ובררי עם כל אחת האם היא מתכוונת לבוא בתאריכים שהכלה בחרה לקיים בהם את המסיבה.

בשלב הבא תוכלי לפתוח קבוצת ווטסאפ משותפת לכל החברות שאישרו הגעה למסיבה, ויחד איתן לתכנן את הדברים הנחוצים למסיבה כמו לוקיישן, אטרקציות, קישוטים, מתנות, משחקים, אוכל ושתייה ודברים נוספים הדרושים למסיבה.

מקומות מומלצים למסיבות רווקות שמתקיימות בעונת הקיץ

  • וילה / צימר פרטיים – מקומות בסגנון הזה יאפשרו לכן ליהנות גם ממקום פרטי ומבודד לחגוג בו, וגם מקום מקורה וממוזג כדי לברוח מהחום הכבד השורר בחוץ. כיוון שמדובר בעונת הקיץ החמה, מומלץ לבחור וילות או צימרים שיש בהם בריכה פרטית צמודה וגם גם להרוויח מקם נוסף שכיף לחגוג בו בקיץ.
  • חוף הים – אפשרות נוספת למסיבת רווקות בקיץ היא חוף הים, בו ניתן למצוא מקום שקט ומבודד מחופי רחצה מרכזיים וכך לחגוג יחד עם כל החברות הקרובות. כדאי ומומלץ שכל אחת מהמשתתפות תביא איתה מחצלת, מגבת או פריט אחר שניתן לפרוש על החול. אפשרות נוספת היא להיעזר בספק מקצועי שיגיע עם כל הציוד הנדרש לצורך הפקת מסיבה בחוף הים כמו מחצלות, צליות, כסאות שיזוף, פופים, שולחנות, מקררים ניידים ופריטים נוספים הדורשים למסיבה.
  • חדרי קריוקי – אם הכלה לעתיד מעדיפה להיות במקום סגור וממוזג במסיבת הרווקות שלה, תוכלי לארגן לה את המסיבה בחדר קריוקי שכור לכמה שעות ובו לשיר, לרקוד ולהשתולל יחד עם כל החברות במסיבה כיפית ומגבשת במיוחד.

אטרקציות שוות שכדאי להוסיף למסיבה

  • סקסולוגית – סקסולוגית למסיבת רווקות היא אטרקציה וותיקה בתחום מסיבות הרווקות, כיוון שהיא מעניקה לכלה וכן לכל המשתתפות טיפים מועילים ושימושיים לחיי זוגיות טובים ומוצלחים.
  • סדנת קוקטיילים – סדנה כיפית וסוחפת למסיבות רווקות, במהלכה כל החברות ישמחו לקחת חלק בהכנה ושתיית מגוון קוקטיילים צבעוניים וטעימים.
  • סדנת בישול – סדנה מעשית נוספת שתשדרג כל מסיבת רווקות, במיוחד אם הכלה לעתיד וחברותיה חובבות מטבח ובישולים לבני משפחה וחברים.

רעיונות וטיפים נוספים לתכנון מסיבות רווקות מוצלחות

- פרסומת -

מחפשת רעיונות נוספים לתכנון מסיבת הרווקות? כדאי לך להיעזר במגוון טיפים, רעיונות ומדריכים שנמצאים בפורטל קרמל – האתר המוביל והמקיף בארץ למסיבות, אירועים ואטרקציות לכל אירוע ולכל מטרה.