אור קופרלי מבעליה של רשת "חצי חינם" לא נשאר אדיש ליוזמה של עמותת שניר ותרם למבצע התרומה לחג

צילום: freepik

תקופת הקורונה הובילה לכך שחלה עלייה גדולה בפניות של משפחות נזקקות לעזרה. גם בעמותת שניר הרגישו במצוקה ההולכת וגוברת, והוחלט שהפעם, מארזי החג שייתרמו יכללו מוצרים משודרגים שלא מאפיינים את סלי החג הסטנדרטיים כמו משחקים לילדים, מוצרי ניקוי, מוצרי היגיינה, מוצרי חלב ועוד.

עמותת שניר פועלת יותר מ- 10 שנים לטובת נזקקים ואוכלוסיות חלשות. פעילותה מורגשת בתחום החינוך והרווחה, אך היא מסייעת גם בנושאים משפטיים ועוד.

מידי חג נוהגת העמותה לקבץ את הפעילים המתנדבים שלה מרחבי הארץ. ברוח החג ובסימן ערבות הדדית היא דואגת לכל משפחה ולעשרות חיילים בודדים למארז חגיגי, שנועד לסייע ולהקל ולו במעט.

בין הפעילים שמתנדבים בעמותת שניר הרבה סלבריטאים, ביניהם הדוגמנית נטלי דדון, פליטת "האח הגדול" מגי טביבי, מלכת היופי שביט ויזל ועוד. כולן נכחו גם הפעם לצד אושיות ואנשי עסקים ביניהם מלכות היופי אילנית לוי ושביט ויזל, עורך הדין יואב פלאטו שרון, עורך הדין דין אלון, מנכל חברת "ריט 1" שמוליק סייד, בעליה של חברת "צמח המרמן" רן בן אברהם וגם אור קופרלי בעליה של רשת "חצי חינם", שגם תרמה מוצרים למארזי החג.

- פרסומת -

חברות נוספות שתרמו למארזים כוללות את אסם, הפיראט האדום, קלין טאץ', HDL, ג'ונסון קלין, המומחים באחסנה, ענת כהן חומרי ניקוי ועוד.

כ-100 מתנדבים פעלו במרץ בכדי לספק את מאות המארזים שחולקו ברחבי הארץ כולה בזמן. מנכ"ל עמותת שניר עינת אושרי ויושב ראש העמותה ניר שמול נכחו גם הם. בסוף היום, יו"ר העמותה בירך את כל מי שלקח חלק וציין כי הפעילות הזו תמשיך להיעשות כל עוד העמותה ממשיכה לפעול על מנת להבטיח שלא יישארו משפחות רעבות בחג.