אילו טיפולים קוסמטיים קיימים?

מטרתם של הטיפולים הקוסמטיים הם להעניק הן לעור הפנים והן לגוף שלנו מראה טוב יותר, זוהר, בריא ומעוצב. בעבר, הקוסמטיקה התמקדה אך ורק בעור הפנים והצוואר, כאשר כיום, עולם הקוסמטיקה מתחלק לטיפולי גוף וטיפולי פנים, כאשר גם אלו מתחלקים לטיפולים הנועדים לצורך אסתטיקה ולטיפולים המיועדים לטיפוח הגוף.

הלחמת ריסים – במכוני הקוסמטיקה השונים, ניתן להבחין כי קיימים סוגים שונים ומרובים לטיפוח, וכשבאים לבחור טיפול, יש לוודא כי המכון הקוסמטי הנבחר הינו מומחה בתחום.

מה מציע עולם הקוסמטיקה?

עוד חדשות – הבסיס בקוסמטיקה, הוא כמובן תחום הפנים. הקוסמטיקה מציעה מגוון רחב של טיפולים, כאשר המטרה העיקרית שלהם היא להותיר אותנו נקיים, זוהרים ועם מראה עור בריא וגמיש. מגוון הטיפולים עשויים להעניק לנו זאת, בין אם מדובר בסוגי עיסוי, פילינג, לייזר, קור, כמו גם הסרת שיער מעור הפנים.

- פרסומת -

קורס הלחמת ריסים – כמו כן, מציעה הקוסמטיקה עיצוב של הפנים, כאשר עיקר השימוש של הקוסמטיקה לצורך זה הוא חומר הבוטוקס המוזרק לעור הפנים בנקודה הנבחרת ומאפשר או את מתיחת הקמטים בעור הפנים או עיצוב קל של איברים שונים בפנים, כמו לחיים, צוואר או שפתיים.

כמו כן, מציעה הקוסמטיקה גם טיפולים שונים בגוף, למשל הסרת שומן באיזורי הישבן, הירכיים או המותניים, או טיפול בצלוליטיס. טיפולים אלו נעשים באמצעות חשמל, לייזר או קור, כאשר המטרה העיקרית של הטיפולים הללו היא הפסקת הפעילות התאית באיזורים הללו, וכן צמצום של תאי השומן בגוף.

ריסים – מטרת הטיפולים הקוסמטיים היא מעבר להרגשה הטובה, לשפר מעט את הנראות שלנו וכך למעשה לשפר את איך שאנחנו מרגישים לגבי עצמנו.

אך במידה והטיפולים הקוסמטיים לא מצליחים לתת לנו מענה, אנחנו צריכים לפנות למקור אחר, וכאן נכנסים לפעולה הניתוחיים הקוסמטיים, אותם ניתן לבצע על ידי כל מנתח פלסטי, לאחר פגישה שמתקיימת מראש.

שזירת ריסים – ניתוח פלסטי מצריך הרדמה מלאה וכן החלמה ארוכה יותר, על כן מומלץ מאוד לבחון האם הבעיה  בא אנו מעוניינים לטפל בה יכולה להפטר באמצעות הקוסמטיקה הרפואית, או שאין מנוס מלהגיע לשולחן המנתחים ולבצע את הניתוח.