אילו מכשירי שמיעה נטענים יש היום?

תמונה: freepik

כיום בניגוד לעבר ניתן לראות כי לא רק אנשי ביטחון מסתובבים עם פקקים באוזניים על מנת לשמוע היטב. אם בעבר לא היו פתרונות לחרשים וכבדי שמיעה כיום בזכות התפתחות הטכנולוגיה, חרשים וכבדי שמיעה זוכים לשמיעה כמעט תקינה בזכות מכשירי שמיעה.

אם בעבר מכשירי השמיעה היו מסורבלים למדי ונראים מבחוץ, כיום ניתן למצוא מכשירי שמיעה זעירים ואיכותיים שלא ניתן להבחין מהם מבחוץ. אחד ממכשירי השמיעה האיכותיים ביותר הקיימים מכשירי שמיעה נטענים..

במאמר זה נברר מה הם מכשירי שמיעה נטענים, מהם היתרונות שלהם לעומת מכשירי שמיעה אחרים וסוגים שונים של מכשירי שמיעה כאלו. מכשירי שמיעה מעניקים חוויה איכותית לאדם שאינו יכול לשמוע כלל או שהשמיעה קשה עליו.

מהו מכשיר שמיעה נטען?

- פרסומת -

מכשיר שמיעה נטען הוא מכשיר שמיעה לכל דבר, וכן ההבדל בינו לבין מכשירי שמיעה שאינם נטענים שניתן להטעין אותו על ידי סוללה נטענת, שנמצאת בתוכו, וכך ניתן להטעין את הסוללה ללא כל בעיה. לאחר ההטענה האדם נהנה משימוש של 24 שעות במכשיר ללא צורך להטעין אותו.

מה היתרונות של מכשירי שמיעה נטענים?

  • מכשיר שאינו נראה מחוץ לעין:

בעבר היו האנשים, שהיו חווים ירידה בשמיעה, מפחדים להרכיב מכשירי שמיעה , מפני שהחשש של המראה כלפי חוץ. מכשירי שמיעה נטענים הם מכשירים שמורכבים מאחורי האוזן ולא ניתן לראות אותם.

  • אין צורך בחיבור לחשמל:

לעומת כל מיני סוגים אחרים של מכשירי שמיעה אחרים, שיש צורך בחיבור חשמלי, כאן יש צורך רק בסוללה הנטענת והיא מחזיקה ל24 שעות כלומר יום שלם ניתן לשמוע ללא כל בעיה.

  • מכשיר קטן אך עוצמתי:

אם חשבתם, שמכשיר זה אינו חזק, אז מדובר על מכשיר עוצמתי ואיכותי. מכשיר זה מתאים לאנשים שהם בעלי שמיעה ירודה ברמה קשה מאד.

  • ביצוע שיחות מטלפון נייד:

בניגוד למכשירי שמיעה אחרים, ניתן לדבר בו ללא מכשיר עזר.

  • שמיעה טובה:

בעזרת מכשיר זה ניתן לשמוע את כל השידורים והשיחות ללא צורך בעזרים.

דוגמא למכשיר שמיעה נטען:

Phonak Naída Paradis

היתרונות של מכשיר זה:

  • המכשיר הזה הוא בעל מראה אלגנטי
  • מתאים לכל סוגי בעיות השמיעה
  • מתאים גם לאלו שיש להם בעיה מוטורית או בעיה בראייה לטווח קצר

מדובר על סדרה של שני מכשירי שמיעה המקנים חוויה יוצאת דופן לשומעים בהם, ונחשבים לאחד ממכשירי השמיעה הטובים בעולם .

לסיכום: למכשירי שמיעה נטענים יש מגוון רחב של יתרונות. הם אינם תלויים בסוללה מטעינים אותו יום לפני והם מספיקים ליום שלם ניתן לשמוע ולדבר בו מבלי להתאים אותו למכשירי עזר נוספים. המכשיר הוא יפה ואלגנטי ומתאים למגוון רחב של משתמשים מכשיר שמיעה נטען משנה את החיים של חרשים וכבדי שמיעה המשתמשים בו בהנאה רבה.