מקדם אתרים מומלץ: 3 דרכים לבחור

תמונה: pexels

יש אנשים שמתקשים בבחירות, ויש את אלו שעושים בחירות בהינף יד, או בהקשה על עכבר המחשב, מבלי לחשוב פעמיים. זה די מקביל לאלו שחושבים שעות וימים לפני כל רכישה, ואת אלו שקונים תיכף ומיד. בעל עסק תמיד יעדיף את האחרונים, שכן הם לקוחות מהירים שבאים, רואים, וקונים. קל לספק אותם, ואין צורך להתעסק איתם. כשאתם יוצאים לשוק למצוא מקדם אתרים מומלץ בחום להיות דווקא מהסוג הראשון – זה שמתעכב, בודק, שואל שאלות, ומחליט לאחר מחשבה.

העניין עם קידום אתרים הוא שכיום זה מה שיקבע ברמה מסוימת האם תצליחו או לא, והקידום נשען על היכולות של המומחה ששכרתם. לא כל מקדם אתרים מומלץ יביא לכם תוצאות, ממש כמו שכיום לא כל המלצה היא בסיס לפעולה. המלצות בימינו יכולות להיות "שתולות", ובכלל, אם קיבלתם המלצה ממישהו מ"הסוג השני", הרי שהוא לא בחן את הדברים לעומק. לכן הכנו לכם את הרשימה הקצרה הבאה.

בוחרים מקדם אתרים מומלץ

  1. בקשו קבלות בשטח – לפני שאתם מתחילם עבודה עם מקדם אתרים מומלץ לבקש לראות תוצאות. מובן מאליו שלא תוכלו לראות תוצאות אצלכם באתר לפני שהתחלתם לעבוד, אבל בהחלט תוכלו לראות תוצאות של אתרים אחרים שהמקדם עובד איתם. חשוב לזכור שמאוד לא מקובל להראות סטטיסטיקות של אתרים אחרים ללקוחות, אך בהחלט ניתן לבקש ולקבל רשות מבעל אתר, או פשוט לשוחח עם לקוחות אחרים ולבדוק מולם.
  2. בקשו להבין איך זה עובד – אנשי מקצוע לא תמיד אוהבים להסביר מה הם עושים, כי כולם שואלים אותם, והם הרי מומחים בדבר. אבל בסופו של דבר, אתם הלקוח, ואתם צריכים להרגיש בטוחים עם הבחירה שלכם, לכם אנו ממליצים שמקדם האתר שלכם כן יסביר לכם, באופן כללי, את המסלול שהוא עומד לקחת אתכם – מנקודה א', לנקודה ב', ג' או עד איזה אות שתבחרו, בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך.
  3. התחייבות לעבודה – בייחוד אם אתם משלמים פרמיה, וודאו כי מקדם האתר לא עשה עבודה ראשונית והניח לכך. כל מי שעובד כמקדם אתרים ימליץ לכם לעבוד באופן רציף לפחות לשנה מלאה, אז תבדקו מה התוכנית החודשית, ומה הולך להתבצע לאורך הזמן.

למה לצפות בהמשך הדרך?

- פרסומת -

לאחר שהתחלתם לעבוד עם חברה כמו Webinke על קידום האתר שלכם, כי אתם כבר יודעים שהשיטות שלהם לקידום אתרים עובדות, הם מסבירים לכם באופן מלא ושקוף מה הולך להיעשות עבורכם, והם מתחייבים לעשות זאת לאורך כל תקופת העבודה המשותפת, ולא רק כמשהו חד פעמי, אתם יכולים להתחיל לדרוש תוצאות.

בתהליך הקידום האורגני לאתרים יש שלבים שונים שמראים תוצאות, הן בהתאם לעבודה, והן בהתאם לתקופה בשנה, בייחוד בעסקים עונתיים, אך לא רק. מוטב לצפות לעלייה הדרגתית בכניסות לאתר שלכם, ועם הזמן, ברמה של כמה חודשים, לעלייה הולכת וגדלה בכמות הרכישות, במידה ומדובר באתר מכירות, לצד שיפור באיכות הגולשים, כלומר יותר גולשים שמתאימים לפרופיל הלקוח. מקדם אתרים מומלץ יידע להביא את האתר שלכם כמה וכמה צעדים קדימה בתוך מינימום חצי שנה, ולעולם אחר לגמרי תוך שנה של עבודה.