איפה חוגגים בריתות בשנת 2023

צילום: UNSPLASH
הולדתו של הבן וטקס הברית מהווים הזדמנות נפלאה לשמוח עם מי שאוהבים. במרוצת השנים נוספו שלל אופציות לחגיגה בדמותם של אולמות בוטיק, מסעדות גורמה, רופאים שמספקים חדר מיוחד לביצוע ברית מילה ולאירוח מושקע בעקבותיה וכל שצריך זה רק לבחור היכן וכיצד לציין את המאורע המרגש.

מתלבטים איך לחגוג את הברית ולאן להזמין את כולם? האם לשמור על גרסה מצומצמת או להרחיב את החגיגה למתכונת מרובת משתתפים? כל האלטרנטיבות שכדאי לשקול מוצגות כאן לפניכם:

ברית ביתית

קיום הטקס והאירוע בבית ידרוש מכם להכין את סביבת המגורים לקראתו. אך יש לקחת בחשבון שלפעמים אחרי הלידה העייפות גואה וכך גם הבלגן ולא תמיד יש את הכוח הנפשי והאנרגיות לתכנן את האירוע ולדאוג לכל הפרטים.
אלא אם כן יש בני משפחה וחברים שיכולים לעזור ואז יתכן שתוכלו להוציא את המשימה אל הפועל ולקיים את המאורע בבית במתכונת צנועה ונעימה בסביבת החיים המוכרת ו"באזור הנוחות".
היתרונות הם להישאר במקום המוכר מבלי תיזוזים. החסרונות – יתכן שהאירוע הביתי ידרוש מכם סידורים והכנות שלא בהכרח תוכלו לעמוד בהם בתקופה כה עמוסה של הרחבת המשפחה.

ברית רפואית

יש מי שבוחרים לקיים את הברית אצל רופא מוהל מוסמך כאשר כל רופא מוהל מוסמך יוכל להציע לכם קונספט קצת אחר. ישנם כאלה שפותחים את הקליניקה לקיום הפרוצדורה / הטקס בלבד בנוכחות מספר מצומצם של משתתפים ואחרים מציעים אירוח קטן בטרקלין סמוך או באחד מחללי ביתכם או במרפאה שלהם.
תוכלו כמובן לשלב בין הטקס/הפרוצדורה אצל הרופא ומיד לאחר מכן להזמין את האורחים לאירוע במקום אחר.

ברית במסעדה

מסעדה אף היא הפכה לאחת האלטרנטיבות לקיום בריתות כאשר מחפשים אירוע מצומצם יחסית סביב החוויה הקולינארית וניתן לשכור מבעוד מועד חדר VIP המתאים למספר המשתתפים או את המסעדה כולה, לגבש עם צוות המסעדה תפריט ייחודי ולקיים את הברית עצמה באחד האזורים במסעדה ולאחר מכן לפצוח בארוחה.

ברית באולם

- פרסומת -

האופציה המבוקשת ביותר היום היא של חגיגה באולם אירועים קטן ומושקע בסגנון בוטיק. מקום בו תוכלו לחגוג בצורה איכותית ולקבל מחמאות שיחממו את הלב וכמו כן, שהוא יתאים למעמד המרגש של קיומה של הברית.
מומלץ לבחור אולם אירועים מרכזי ששוכן בלוקיישן גיאוגרפי במרכז הארץ המתממשק עם ערוצי תחבורה ראשיים כך שיהיה קל ופשוט יחסית להגיע לאירוע עבור האורחים.
שאלו את עצמכם איזה אולם אתם מחפשים גם מההיבט של איזו אווירה קסומה הוא יציע והאם הוא בסגנון עירוני או פסטורלי וטובל בירוק.

בנוסף, הקפידו על התאמת החלל למספר המשתתפים, כדי שתהיה הלימה בין המרחב לקיבולת. לרוב לאירועים מסוג זה נהוג להזמין רשימה מצומצמת של אורחים – האנשים הקרובים אליכם ביותר. התייחסו גם לנושא של החזות והנראות של המתחם עצמו – האם ישנה חלוקה מובחנת לחללים נפרדים, אכלוס של ריהוט אלגנטי, גופי תאורה מרשימים והאם המקום מזמין ונעים.

אין ספק שההיצע הגסטרונומי בעל חשיבות רבה על ההצלחה של האירוע וכדאי לבחון איזה תפריט להציע לאורחים גם בהתאם לעונתיות ולטיימינג של האירוע, למשל, אירוע צוהריים או ערב, חורף או אביב-קיץ.
אם תרצו להקרין מצגת, תמונות או לשלב תוכנית אמנותית כמו הופעה קצרה או ברכות, בדקו שהמקום מצויד בתשתית הטכנית היעילה ביותר להעלאת התוכן שיקנה ערך מוסף.
כמובן שיש לשריין את האולם ברגע שנקבע המועד לברית ולברר גם את טווח העלויות ואיך אפשר לשדרג את האירוע כולל נוכחותו של צלם סטילס ווידאו, עמדת מגנטים, מתנות לאורחים כמזכרת מהחגיגה.

מחפשים מקום מיוחד לחגיגת בריתות? נשמח להזמין אתכם ל- SAY אירועים בראשון לציון –
https://say-events.co.il/