אלפי מועמדות לשירות לאומי מילאו את בנייני האומה בירושלים

היום ומחר מתקיים יריד מיוחד למועמדות לשירות הלאומי מכל הארץ, הכולל חשיפה לאפשרויות השירות והופעה של הזמר נתן גושן, בבנייני האומה בירושלים. מנכ"ל רשות השירות הלאומי: "במיוחד בעת הזו - מתנדבי השירות הלאומי הם חוד החנית של החוסן הלאומי האזרחי בישראל"

צילום: מירי שמעונוביץ

היריד שנערך בחסות רשות השירות הלאומי – אזרחי, משרד החינוך והחמ"ד, מציג למועמדות להתנדבות את כל המידע הנדרש אודות הצטרפות למערך השירות הלאומי ומקומות השירות הפתוחים בפניהם. במהלך שני ימי היריד צפויות לבקר בו למעלה מ-6,000 תלמידות אשר יסיירו בין הדוכנים השונים כאשר כל דוכן מסביר על הפעילות של בנות השירות בארגון המפעיל שירות לאומי, החל בבתי חולים, חינוך, רווחה ועד ארגונים מסווגים ביותר שניתן לשרת בהם.

רה"מ נפתלי בנט, ששוהה כעת בועידת האקלים בגלאזגו, שלח סרטון ברכה למועמדות לשירות הלאומי ובו אמר כי "השירות הלאומי – אזרחי הוא אחד המפעלים החברתיים החשובים בישראל, ומהווה את ההזדמנות למימוש הפוטנציאל של אלפי נערות ונערים מכל שדרות החברה הישראלית, לתרום למען המדינה, למען החברה ובעיקר למען אלה הזקוקים לסיוע ולתמיכה."

נתן גושן
נתן גושן. צילום: באדיבות רשות השירות הלאומי- אזרחי

עוד הוסיף ראש הממשלה "אני מודה לכן על ההחלטה לעשות ציונות, לתרום לחברה ולמדינה במסגרת השירות הלאומי – אזרחי ומאחל לכם שתדעו לקבל את הבחירה הנכונה לקראת תקופה כל כך חשובה ומשפיעה בחיים שלכן."

ראובן פינסקי. צילום: מירי שמעונוביץ

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "השירות הלאומי – אזרחי הולך ותופס מקום של כבוד בחברה הישראלית, כחוד החנית של החוסן הלאומי האזרחי. למעלה מ 18,000 מתנדבות ומתנדבים בחברה, בחינוך, בבריאות ברווחה ובכל מקום בהם נדרשים, השירות הלאומי הופך להיות כוח מוביל כחוד החנית בחברה הישראלית."