רחפנים– העתיד כבר כאן

רחפני אבטחה הם העתיד – והעתיד כבר כאן. מדובר במערכת מיגון טכנולוגית שמהווה שכבה נוספת של אבטחה במארג השלם של הארגון שלכם. רחפנים מסוגלים לשפר את הפעילות המבצעית של שמירת האבטחה, לחסוך בעלויות השוטפות, ולתעד כל אזור בסביבה מבלי לפספס אף לא פרט קטן.

בעזרת Drone Patrol ניתן לעשות משימות אבטחה מגוונות, כאשר הרחפן מסוגל לזהות דמויות אדם באופן עצמאי וללא התערבות חיצונית. אמצעי הזיהוי המתקדמים של רחפני ננדו הופכים את החברה הזו למובילה בתחום וכזו שמציעה פתרונות אבטחה מתקדמים לארגונים שרוצים להוסיף אלמנט נוסף ומתקדם טכנולוגית לפעילות האבטחה השוטפת שלהם.

מנצלים את הטכנולוגיה לאבטחה משופרת

יש מתקן שאתם רוצים לשמור על רמת האבטחה בו, תוך כדי הקפדה על נהלים מסודרים וברורים? Autonomous Drone של חברת ננדו יוכל להציע לכם בדיוק את הפתרון הדרוש במקרה הזה. אתם רק צריכים להתחיל בכך שתבחנו את הדרך שבה הייתם רוצים לעשות שימוש ברחפנים במארג האבטחה ותשלבו אותם בצורה מתאימה.

כדי שתוכלו לשלב את הרחפנים בצורה חלקה ומקצועית, עליכם רק להתייעץ עם הצוות המקצועי של החברה, כך שהוא יוכל לעזור לכם להבין איך Drone in a box עשוי להשתלב באבטחה של מתקני הארגון שלכם, תוך כדי אספקת מענה הולם לכל חשש שיכול להיות בפן הבטיחותי.

יכולת טעינה עצמאית והתממשקות עם אמצעי אבטחה נוספים

- פרסומת -

היכולות המתקדמות של רחפני ננדו בתחום האבטחה מאפשרים גם התממשקות עם אמצעי אבטחה נוספים, מה שמעניק ורסטיליות רחבה לארגונים שרוצים לשלב בין מספר אלמנטים של אבטחה בארגון שלהם. אתם יכולים לבצע התאמה מלאה של הרחפנים לצורכי הארגון שלכם כדי להפיק מהם תועלת מרבית.

רוצים לעשות כל מה שנדרש כדי לשמור על רמת אבטחה מרבית בארגון שלכם? אתם רק צריכים להתחיל לתכנן כבר בזמן הקרוב עם הצוות של ננדו את הדרך שבה יהיה נכון לשלב רחפני אבטחה בארגון שלכם. הצוות המקצועי של החברה ילווה אתכם בכל התהליך ויעזור לכם להבין היטב מהם הפתרונות הטובים ביותר שאתם יכולים לבחור בהם במקרה שלכם.