אלפרדו – האיטלקית הדתייה שמנסה לכבוש את ראשון לציון

אלפרדו.עיצוב איטלקי (צילום: יחסי ציבור)

רשת אלפרדו, פתחה סניף חדש וכשר למהדרין בראשון לציון. כתב תרבוש הגיע לטעום ולדווח.

עמי שרון 01/07/2015

רשת אלפרדו מתרחבת עם פתיחתו של סניף חדש וכשר למהדרין באיזור התעשייה ראשון לציון. הסניף שכולל שני מפלסים, מעוצב באופן מזמין ובסגנון איטלקי עם צבעים ים תיכוניים וכולל אוסף בקבוקים מרשים. את המקום מנהל שמעון, יזם צעיר שחזר לארץ משהות ארוכה בארה"ב ונצר למשפחה של מסעדנים שבין היתר מנהלים את אולמי "השרון" המוכרים בכפר סבא. שמעון הביא איתו לסניף בראשון את השף רובי קורדובי שבנה את התפריט של המסעדה.

ביקרנו במקום בתקופת ההרצה כך שלא כל המנות בתפריט היו זמינות, אך אלו שהגיעו אל שולחננו היו טעימות טריות ואיכותיות. התפריט עצמו כולל כיאה למסעדה חלבית מבחר פסטות, מנות דגים, סלטים ושלל פוקאצ'ות. המנות שאהבנו במיוחד היו האינצ'יני, כדורי אורז ריזוטו ממולאים בגבינות בציפוי פנקו ומנת הסיגרים הממולאים בגבינה ובזיתים.

ארוחת בוקר.מוגשת עד השעה 17.00 (צילום: יחסי ציבור)
- פרסומת -

חובבי הלחמים יהנו במיוחד מ"סיציליה פוקצ‘ינה" פוקצ'ה פריכה המגיעה משוחה בשמן זית, מתובלת ברוזמרין וטימין טרי, בלווית שום, זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות וגבינת פטה ומוקרמת בגבינת מוצרלה. מנה לא רזה אך טעימה להפליא.לאוהבי הפסטה מומלץ להזמין"קמפנלה אלה פוטנסקה" – פסטה ברוטב עגבניות עם טונה, זיתים ירוקים וריחן. בתחום הקינוחים התפריט מרשים ומגרה אך לפחות במנות שטעמנו (סופלה שוקולד ווופל בלגי) לא נרשמו הפתעות מיוחדות ייתכן שגם בשל העובדה שלא כל הקינוחים (רצינו מאוד לטעום מנה הנקראת "מגדל פיזה" שכבות של קריספי נוגט ושוקולד בלגי, גלידת וניל במעטפת שערות חלווה, אך היא לא הייתה בנמצא ככל הנראה בשל תקופת ההרצה). לסיכום, מומלץ לגוון בין המנות השונות ואם אתם מגיעים בשעת צהריים להזמין מנות עסקיות המוצעות במחירים סבירים ביותר (49-59 ש"ח).

שירות: מצויין.

חנייה: חינם.

נגישות: נגישות מלאה למקום לציבור הנכים וכן שירותי נכים במסעדה.

שירותים: מעוצבים יפה יש מקום להקפיד על ניקיונם.

כתובת רחוב: הלח"י 10 ראשון לציון.

*שעות פתיחה: 09:00-24:00 או עד אחרון הלקוחות.

*המסעדה כשרה למהדרין ע"י חתם סופר פתח תקווה.