אל תקדמו את האתר שלכם בגוגל לפני שאתם דואגים ל4 הדברים הבאים

פרסום לעסקים קטנים באינטרנט מתנקז לכמה טכניקות פרסום עיקריות, ביניהן טכניקת הפרסום הנחשבת אולי למובילה באינטרנט והיא הקידום האורגני בגוגל. הליך קידום אורגני בגוגל הוא הליך מורכב ולא פשוט בכלל ולכן חשוב שמקדם מקצועי ומנוסה יעבוד עליו. כאשר אנו מדברים על מקדם מנוסה אנו מתכוונים לזה שהוא לא מתחיל את עבודת הקידום לפני שהוא מבצע תחילה כמה עבודות חשובות על פרמטרים שונים, שלא משנה אם מדובר באתר חדש או אתר ותיק, סביר להניח שהוא יתקל בתקלות הללו או לפחות בחלקן. לפני שמתחילים לעבוד על קידום האתר חשוב לטפל בנושאים אלה ומשם להתקדם.

#1 – תיקון קישורים שבורים:

לעתים רבות קישורים שאנו מקבלים או יוזמים מרחבי הרשת יהיו לאורך הזמן קישורים שבורים. הכוונה היא לכך שמישהו שניסה להמליץ ולקשר עלינו הכניס קישור שגוי או לעמוד שכבר לא קיים. אפשרות נוספת היא באמת שמחקנו או נתנו שם חדש לעמוד מסוים ולכן גם כתובת הURL  שלו שונתה ואם יש לו קישורים מרחבי הרשת הם יהיו כעת קישורים שבורים. ניתן לתקן את זה על ידי תיקון ישיר של הקישורים ברחבי הרשת, פניה לבעל העסק או אל מפיץ הקישור בבקשה לתקן אותו או לבצע הפניה 301 לעמוד הנכון.

#2 – אופטימיזציה לתכנים קיימים באתר:

פרסום בגוגל באמצעות קידום אורגני היא עבודה סיזיפית שמטרתה היא להעלות את הערך של האתר והסמכות של העמודים הפנימיים בו כדי שידורגו גבוה בגוגל. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות קישורים פנימיים. כלומר – קישורים בין עמוד אחד לעמוד אחר באתר שלכם. רבים נוטים להזניח אותם ופשוט מפספסים את הכוח שלהם. על הדרך כמובן יש לבצע התאמות לתכנים באתר עם שילוב נכון של מילות המפתח לקידום ועוד.

#3 – התאמה רספונסיבית של האתר:

התאמה רספונסיבית של האתר יכולה להשפיע גם על הקידום האורגני, גם על אחוזי ההמרה באתר שלכם וגם על מיתוג עסקי כמובן. חברה שלא משקיעה בכך שהאתר שלה יהיה מותאם רספונסיבית ולא מבינה את החשיבות של זה במאה ה21 שבו חצי מהאנשים גולשים באינטרנט באמצעות הסלולר היא כנראה לא חברה מתקדמת ומבינה עניין גם בתחום שלה.

#4 – התקנת תוספים וכלים לאנליטיקס וקידום:

- פרסומת -

המלצה של פורטל חדשות לבסוף להתקין כלי אנליטיקס ותוספים שונים על האתר שלכם לפני שאתם מתחילים בעבודת הקידום. כך תוכלו לעקוב אחר תנועת הגולשים באתר שלכם, לאסוף נתונים שונים המשפיעים על הקידום האורגני שלו וכמובן להתקין כלים שונים בהם עושים שימוש לצרכי הקידום.