האם קידום אתרים מתאים גם לעסקים קטנים?

קידום אתרים אורגני הוא ללא ספק אחד מתחומי הפרסום המבוקשים ביותר בתחום הפרסום הדיגיטלי. להיות בין הראשונים בגוגל לביטויים מסוימים בענף שבו אתם עוסקים לא רק יניב לכם תנועת גולשים ענפה שתהפוך להיות לקוחות פוטנציאליים, אלא שגם מדובר בקידום משמעותי למוניטין של העסק. עבודת הקידום הינה עבודה סיזיפית ומקיפה על עשרות פרמטרים שונים העשויים להשפיע על קידום האתר שלכם בגוגל. בשל עובדה זו והמשאבים הנדרשים לביצוע עבודת הקידום – נשאלת השאלה אם טכניקת הפרסום המובילה הזו מתאימה גם לעסקים קטנים? פורטל חדשות ענה עבורכם על השאלה.

העבודה המתבקשת על עבודת קידום אתרים:

עבודת קידום אתרים בגוגל היא לא עבודה פשוטה ופועלת על עשרות סעיפים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל. הפרמטרים הללו מתקשרים בעיקר לחוויית המשתמש באתר המקודם, לעיצוב ולבנה שלו, להתאמה שלו לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים, למהירות הטעינה של האתר, לתכנים באתר כמובן, לקישורים בתוך האתר ומרחבי הרשת המקשרים לאתר, למעורבות של הגולשים בתוך האתר ועוד. עבודת הקידום השוטפת דורשת מחברת הקידום לעדכן תכנים באתר באופן שוטף, לייצר קישורים לאתר, לבצע עבודות אופטימיזציה, תכנות, עיצוב והתאמות שונות בתוך האתר ולהשקיע שעות רבות בעבודת הקידום המתבקשת וזה עוד מבלי להזכיר שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שעולים לא מעט כסף.

כמה עולה קידום אתרים בגוגל?

בשל הפעילות הרבה המתבקשת על עבודת הקידום חברות הקידום המקצועיות יגבו אלפי שקלים בחודש לכל הפחות מכל לקוח, גם עבור עסקים קטנים המעוניינים לקדם את האתר שלהם בגוגל. ברור שניתן לבצע פעולות פשוטות ולא מקיפות גם במחירים של 1000-1500 ₪ בחודש אולם העבודה תהיה בסיסית יותר, פחות זמן עבודה יושקע באתר, פחות תכנים יעלו לאתר, פחות קישורים יושגו עבור האתר במהלך החודש ובאופן כללי העבודה תהיה פחות אפקטיבית או בהיקפים קטנים יותר. פחות מהסכומים הללו הוא לא משהו שאתם רוצים לעבוד אתו כיוון שיהיה מדובר במקדם לא מקצועי שלא יוכל באמת לבצע משהו מספק לקידום האתר שלכם.

האם זה מתאים אם כן גם לעסקים עם תקציב נמוך?

כל עסק, גם אם הוא קטן, טוב שיפעל לקידום האתר שלו בגוגל. מכיוון שהעבודה צריכה להתבצע על ידי חברת קידום מקצועית אחרת אתם מסתכנים בכך שהאתר שלכם ייענש ולא יופיע בתוצאות החיפוש כלל, כדאי לשכור חברת קידום מקצועית בהתאם לתקציב שלכם. תקציב של 2000-3000 ₪ בחודש בהחלט יהיה תקציב מכובד לעסק קטן ויאפשר לחברת הקידום יותר גמישות ומשאבים בעבודה.