אקס בוקס – דור ההמשך

אקס בוקס. תמונה: pexels

ב-2016 נחשפה קונסולת משחקים חדשה של מיקרוסופט, מוצר המשך שיצא לאחר השקתו של אקס בוקס 1. הגרסה החדשה והקטנה יותר זכתה לשם אקס בוקס וואן S והיא גם שונה במראה שלה מאחותה הגדולה. העיצוב שלה הפך אותה לפתרון נוח למדי, והיא תומכת גם בווידאו ברזולוציה 4k Ultra HD. אם כן, יתרונות יש לה בשפע, ומי שהצטייד בה בזמן יכול ליהנות גם היום ממגוון משחקים לאקס בוקס וואן S.

בין אם אתם מעדיפים משחקי ספורט או מלחמה, באתר Exon Games תמצאו את כל החלופות הטובות ביותר, ואת כל הכותרים שאתם הכי אוהבים.

משחקים לאקס בוקס וואן S – למי זה מתאים?

אם אתם מצוידים בקונסולת המשחקים המצוינת ומחפשים משחקים לאקס בוקס וואן S שלכם, כדאי להבין אילו משחקים יכולים להתאים גם לכם:

  • חובבי אקשן? הכירו את Call of Duty, Assassin’s Creed או Battlefield
  • חובבי הישרדות? הכירו את Doom, Minecraft וטומב ריידר
  • חובבי מירוצים? תיהנו מהמון משחקים מעולים שמתאימים בדיוק לכם
  • חובבי ספורט? הגרסאות החדשות של פיפא ושל ליגת ה-NBA זמינות עבורכם
  • חובבי אסטרטגיה? גם לכם יש המון כותרים מעולים כמו Hitman או Age of Empires

יש כמובן עוד המון משחקים מעולים שיכולים להתאים למי שמעדיף הרפתקאות, קרבות יריות, משחקי טקטיקה או סימס. לכם רק נותר לבחון את קטלוג המשחקים הגדול והעשיר, להצביע על המשחק האידאלי עבורכם, להזמין ולהתחיל לשחק בתוך דקות בודדות. זה פשוט בדיוק כפי שזה נשמע, ועם מאגר המשחקים האדיר הזה תוכלו לנצל את קונסולת המשחקים שלכם היטב, וליהנות ממנה בכל זמן שתבחרו.

בשורה התחתונה

- פרסומת -

אם אתם מחפשים משחקים לאקס בוקס וואן S, אתר Exon Games הוא המקום האידאלי עבורכם. הקטלוג העשיר והמגוון שלנו מכיל משחקי אסטרטגיה למחשב, משחקי יריות, סימולציה, מכוניות ועוד למחשב ולאקסבוקס והוא זמין עבורכם בכל זמן ומכל מקום, ובמרחק הקלקת עכבר אתם יכולים להתחיל לשחק. אתם לא צריכים לצאת מהבית, לחפש כותרים ולחכות למשלוח. מרגע ההזמנה יעברו דקות בודדות עד לרגע שבו תוכלו להישאב לעולם של משחק והרפתקאות, לבד, עם המשפחה או עם החברים הטובים ביותר.