ארוחת לילה בקיטשן בר

(צילום: באדיבות גל אורן)

קיטשן בר, מסעדת ביסטרו ים-תיכונית חדשה וכשרה באזור התעשייה פולג בנתניה. וכעת "קיטשן בלילה", בכל ערב החל מהשעה 22:00, לצד אווירה, צלילים וים תיכון, מככבת מנת ה"קיטשן בלילה" – המבורגר ובירה ב- 49 ש"ח בלבד.

עטרת זרביב 21/01/2014

מסעדת קיטשן בר מציעה מגוון רחב של מנות פתיחה ומנות עיקריות הכוללות בשר, דגים, פסטות, סלטים וכריכים וקינוחים משובחים. בנוסף, עושה קיטשן-בר שימוש בשמני זית מקומיים, המעצימים את הטעם והחוויה. על הצד הקולינארי מנצח השף יוהן בניסטי, ממסעדת "פריים גריל" לשעבר.

בעצם, בפחות ממאה שקלים, אפשר להתענג על ערב חורפי עם המבורגר איכותי מבית הקיטשן-בר וכוס בירה צוננת שדוקרת את הגרון היטב, באווירה מיוחדת עם מוזיקה מעולה, עם חבר'ה טובים ובמחיר שווה לכל נפש.

- פרסומת -

המקום מייצג פיוז'ן של עולמות, ניחוחות וטעמים. את ההשראה לעיצוב ולקונספט לקח גיא שלו הבעלים, מדרום אירופה, צרפת, איטליה, יון ואגן הים-התיכון שם מביאים המטבחים את חומרי הגלם הטריים והמקומיים לקדמת הבמה.

לצד תפריט המסעדה, מציעה קיטשן בר מבחר יינות ישראליים משובחים, בירות בוטיק ותפריט קוקטיילים עשיר. כמיטב המסורת הים תיכונית, גם השירות בקיטשן בר עומד בסטנדרטים גבוהים והלקוחות זוכים ליחס חם, אישי ומוקפד.

מסעדת קיטשן בר – כשרה בהשגחת רבנות נתניה (כשרות רגילה)

גיבורי ישראל 7 א.ת. פולג נתניה – סמוך לאיקאה.