את הקיץ הזה תעברו ללא עקיצות ייתושים וגירודים

תמונה: pexels

קוטל יתושים מוסקיטו הינו קוטל יתושים מהפכני אשר יביא לכם את הפיתרון האמיתי וישים סוף לכל העקיצות והגירודים. קוטל היתושים מוסקיטו מכיל שני חזק מאוד בעוצמת קטילה של 5000 וולטאז שמסוגל לקטול המון סוגים של חרקים מעופפים שמזמזים לכם באוזן בחודשי הקץ החמים ואף הייתושים שבהם גם עוקצים אתכם.

אם כן, השנאי של קוטל יתושים מוסקיטו הוא שנאי עוצמתי וגדול אשר עשוי מרכיבים מובחרים אשר נבחר ובקפידה. נעל כל רכיבי השנאי אנו יוצקים בפטנט מיוחד חומר איכותי שאטום כולו במאה אחוז לחדירה של אוויר לחות ועומד בתנאי מזג אוויר קיצוניים. בשל העובדה שכל רכיבי השנאי אטומים במאה אחוז לאוויר / לחות / חום וקור , אז אורך החיים של השנאי מאוד ארוך וקוטל היתושים מוסקיטו יכול לעבוד במשך שנים רבות.

בהקשר להדברה, אודות לנורה האולטרא סגולה תוצרת פיליפס, החרקים המעופפים נמשכים לקוטל היתושים וברגע שהם מתקרבים, הם נקטלים באופן מיידי ע"י השנאי. הרבה מן האנשים חושבים שהנורה היא זו שקוטלת את הייתוש או החרק המעופף אבל הם טועים.

השנאי הוא זה שקוטל את הייתוש או החרק המעופף.

- פרסומת -

בשוק קיימים סוגים של מכשירים ותכשירים להרחקה ולקטילה של ייתושים או חרקים מעופפים אחרים ולכן חשוב לנו להדגיש שקוטל הייתושים מוסקיטו, קוטל את החרק המעוף או הייתוש ולא מבריח או מרחיק אותם.

אז לגבי ההדברה – קוטל הייתושים מוסקיטו יכול לקטול סוגים שונים ומגוונים של חרקים מעופפים: זבובים, פרפרים,ייתושים, חומייני, דבורים ועוד.

לקוטל הייתושים מוסקיטו ייתרונות רבים: אינו עושה רעש בזמן שהוא בחשמל ( מלבד בעת קטילת הייתוש או החרק המעופף) , אינו פולט חומרים רעילים או מסוכנים, בטיחותי לשימוש והכי חשוב ייתן לכם לשבת במרפסת או בגינה או לישון ללא עקיצות ייתושים וללא גירודים!

קוטל היתושים מוסקיטו הוא מוצר חשמלי חסכוני בחשמל וניתן להשתמש בו במהלך שעות היום ובעיקר בשעות הערב מבלי שהוא צורך הרבה חשמל ביחס לפתרונות אחרים הקיימים בשוק להרחקת חרקים מעופפים או ייתושים.

קוטל היתושים מוסקיטו הוא מוצר קומפקטי ולא גדול וניתן לתלות אותו בקלות על הקיר או בתלייה מהתקרה באמצעות ערכת הברגים והשרשרת המצורפים באריזה.

המאמר בחסות חדשות bignews