מתיחת פנים – שלא תהיו במתח

תמונה: freepik

פנים נאות הן כרטיס כניסה להצלחה, ואיך שלא תסתכלו על זה, בסופו של דבר מצפים מאיתנו, ואנחנו מצפים מעצמנו, להיראות טוב. מתיחת פנים הינה הליך רפואי מתקדם ברפואת האסתטיקה, הליך המאפשר לנו לזכות בנקודות זכות רבות בכל הנוגע לאסתטיקה ויופי. אם אתם מחפשים לשחזר, לשמר ולשפר את המראה שלכם, הרי שמתיחת הפנים היא ככל הנראה הדרך הפשוטה והמהירה ביותר.

קרמים טיפוליים, עיסויי פנים, תוספי תזונה, כל אלו ואחרים ממלאים את מדפי השווקים ומעודדים אנשים לנסות לעצור את תנועת הזמן. האמת היא שמוצרים אלו יכולים לעשות מעט מאוד למען מראה הפנים שלכם, ובעוד שעורכם אולי יהיה מעט רך יותר, הרי שבסופו של דבר הפנים עצמן יראו בהכרח את סימני הגיל. כוח המשיכה, החשיפה לשמש, הפרדות רקמות הקולגן, ועוד הרבה מאוד גורמים משפיעים על מראה עור הפנים שלנו. אז מה הפיתרון?

סוגים של הליכי מתיחת פנים:

  • מיני מתיחת פנים – הליך שפותח במיוחד לטובת אלו שהתעורר מוקדם מספיק וזיהו בהקדם את השפעת הזמן על הפנים שלהם. ההליך הפשוט נועד לאנשים צעירים יחסית, אורך כשעה ומחצה, ומכוון בעיקר לחלק התחתון של הפנים, הלסת הסנטר והלחיים.
  • מתיחת צוואר – הניתוח, שמבוצע בהרדמה מלאה, כולל הסרה של עודפי שומן ועור מאזור הצוואר, ולרוב, אך לא תמיד, נעשה כחלק מהליך מתיחת פנים מלא.
  • מתיחה בחוטים – טכניקה נוספת לתהליך זה נחשבת קלה יותר, ונעשית רק בהרדמה מקומית ולא מלאה כמו אחיותיה. ההליך מספק אפשרות לרופא למתוח את הפנים לכל כיוון שישרת את המטרה הסופית, המראה שבחרתם, לעומת מתיחה קלאסית שמאפשרת תנועה ימינה או שמאלה בלבד.
  • הרמת גבות – עוד הליך פופולארי, כן הגבות שלנו נוטות לשקוע עם השנים לעבר העיניים, ולייצר מעין מסך של כבדות. הניתוח הזה מרים את הגבות למעלה, וניתן לשלבו במתיחות פנים מורכבות יותר להשגת תוצאות מוגברות.
  • הרמת העפעפיים – לא רק הגבות שלנו צונחות, גם העפעפיים נוטים מטה עם הזמן, ויוצרות מראה כבד במיוחד, שבוודאי מוכר לכם. בהליך הפשוט יחסית, שאורך עד שעה אחת, יוסרו עודפי העור שעוטפים ונופלים על העיניים, וגם אותו, כמו את הרמת הגבות, אפשר לשלב עם עוד הליכים לתוצאה מרשימה יותר.

מתיחת הפנים המלאה:

- פרסומת -

כל הניתוחים ברשימה הנ"ל מהווים מעין ארגז כלים לשיפור מראה הפנים. ובכל זאת, ישנה חבילה מלאה, מתיחת פנים שלמה הפותחת עולם שלם של אפשרויות. בהליך המלא ניתן להצעיר את הפנים בעשרות שנים, ואין מגבלות על מה אפשר לעשות. הגבות, השקיות תחת העיניים, הסנטר, העפעפיים, הצוואר, ובעצם כל מה שמרכיב את מבנה הפנים שלכם יוכל להשתנות מעט, ולקבל רוח נעורים.

תוכלו לשלב בהליך מתיחת פנים מלאה שינויים יותר יציבים וברורים כגון שתלים בסנטר או בלחיים השקועות, שאיבה של השומן המיותר בפנים, ואף שינויים במבנה הלחיים עצמן, למראה הטוב ביותר שלכם.