בדרך לכיבוש היעד הבא: חברת הכנסת לשעבר הכריזה על ריצה לראשות המועצה

הבחירות למועצת גוש עציון מתחממות, כשהבוקר הכריזה חכ"ל שולי מועלם-רפאלי על כניסתה למירוץ להחלפתו של שלמה נאמן. "אחרי שנים של עשייה ברוכה ברחבי הארץ עכשיו אני כאן כדי להקדיש 100% למען הבית בו אנחנו חיים"

העץ הבודד, סמלו של גוש עציון. צילום: חגי הוברמן

היום (ד') הכריזה חכ"ל שולי מועלם-רפאלי על התמודדותה לבחירות לראשות מועצת גוש עציון, לאחר שנים של עשייה ארצית. שולי, שהכריזה על ריצתה בשמורת "עוז וגאון" שבגוש, אמרה "אחרי שנים של עשייה ציבורית בזירה הארצית, אני כאן כדי להקדיש את כל כולי למען הבית בו אני חיה. לקחתי על עצמי את המשימה להנהיג את מועצת גוש עציון ואני מגיעה לאתגר הזה בקשב מלא ועם הבנה של מלוא כובד האחריות".

שולי מועלם-רפאלי נשואה לאלי רפאלי ואלמנתו של משה מועלם שנהרג באסון המסוקים. אסון המסוקים חיבר את הלאומי והאישי בחייה של שולי ומאז ועד היום היא אשת ציבור פעילה ומוכרת. שולי הובילה בהצלחה מאבקים למען אלמנות צה"ל וכיהנה כ6 שנים כחברת כנסת מטעם 'הבית היהודי'. בין פעילותה בכנסת יזמה מועלם את חוק ההסדרה שמטרתו להסדיר את מעמדם של בתים ביו"ש, כמו כן, יזמה את חוק שריון ירושלים המחזק את מעמדה של ירושלים ומבצר אותה מפני חלוקה. שולי יזמה גם את חוק איסור אפליה במשלוחים ליו"ש כך שחברות לא יוכלו להפלות לרעה את תושבי יו"ש כאזרחים סוג ב'. מאחורי שולי עוד עשייה ברוכה רבה במגוון תפקידיה בעבר. לשולי 7 ילדים ומתגוררת בנווה דניאל שבגוש עציון מעל 20 שנה.

שולי מועלם רפאלי
שולי מועלם רפאלי. צילום: באדיבות ערוץ 7

כאמור, היום השיקה מועלם-רפאלי את קמפיין הבחירות שלה לראשות מועצת גוש עציון, עם הסלוגן "100% איתך".

במעמד השקת ההתמודדות אמרה שולי: "בתור תושבת גוש עציון מזה שנים רבות, אנחנו אוהבים את הגוש ויודעים שאפשר לפתח המון דברים טובים למען התושבים. באתי לפה קודם כל בשביל לדאוג לכל תושבת ותושב לאיכות חיים טובה ולהיות קשובה לכל בעיה."

- פרסומת -

מועלם רפאלי הוסיפה עוד: "האתגרים רבים ואני באה מוכנה ונחושה להתמודד איתם, איכות חיים טובה מורכבת מהרבה פרטים קטנים שלמועצה יש אחריות רבה עליהם והמועצה צריכה לעבוד בצורה המיטבית ולטפל בהם: בהקשבה לתושבים, ראייה רחבה, הנעת תהליכים מול משרדי הממשלה ויזמים פרטיים ועוד. ישנם תחומים רבים שצריך לתת דגש עליהם כדי להטיב לתושבים, ובראשם נטפל בתחומי התחבורה, החינוך והתשתיות כדי שיהיה לנו פה טוב יותר, לכולנו יחד".