היתרונות של שכירת שירותי עורך דין מקרקעין בחיפה

קרדיט: Freepik

אלה שמצטרפים בהתלהבות לשוק הנדל״ן מבינים שרכישת נכס נדלני היא אחת הגדולות אבל גם המתגמלות ביותר שיבצעו במהלך חייהם. בהתחשב בכול החוקים והתקנות הכרוכים ברכישת מקרקעין, ההחלטה על נוכחות עורך דין במהלך כל היבטי העסקה שלכם היא קריטית.

היתרונות של שכירת שירותי עורך דין מקרקעין

  1. רוב האנשים לא בקיאים בניהול משא ומתן. אולי ניהלתם מו״מ על מחיר המכונית שקניתם או על גובה השכר שלכם, אבל זה פחות או יותר היקף הניסיון שלכם בניהול משא ומתן. עורך דין בתחום המקרקעין, לעומת זאת, השקיע זמן רב בניהול מו״מ, והניסיון שרכש מעמיד אותו במצב מעולה להשגת עסקה שהיא לכול הפחות הוגנת, אם לא נוטה לטובתכם.
  2. הסכם הרכישה הוא המסמך חשוב ביותר בכול עסקת נדל״ן. עורך הדין יכלול בחוזה הרכישה שלכם את כלל התנאים המשפטיים הנדרשים וינסח אותו באופן ברור ומובן היטב לכול אדם. אם כרוכשי מקרקעין, תרצו לתקן את הסכם הרכישה כך שיישקף טוב יותר את הרצונות שלכם, עורך הדין שעומד לצידכם הוא המומחה שיוכל לבצע את המשימה עבורכם.
  3. עורך דין מקרקעין חיפה יכול לעזור לכם לבחון את תוכניות המתאר בחיפה, ולסייע לכם לקבוע אם הקרקע שבחרתם מיועדת לפיתוח מגורים, שטחי מסחר או לשימוש מעורב. במידת הצורך עורך הדין יעזור לכם בכול היבט נדרש, כולל הגשת המסמכים הרלוונטיים לוועדת התכנון או לגופים המקומיים השונים או ערעור על החלטה שלהם.
  4. עורך הדין יעזור לכם לבחון גם את ההיסטוריה של הקרקע שאתם מתכננים לרכוש. לדוגמה, עורך הדין יבדוק אם יזמים אחרים ניסו לבנות על קרקע זו בעבר. ואם כן, מדוע לא הצליחו להשלים את הפרויקטים שלהם. עורך הדין יוכל גם לבדוק אם קיימים שעבודים, תביעות משפטיות או פסקי דין אחרים הקשורים לקרקע המעניינת אתכם או לקרקעות הסמוכות לה.
  5. עורך הדין לענייני מקרקעין יעזור לכם למצוא הגבלות הקשורות לקרקע שאתם רוצים לרכוש, באמצעות הזמנת סקר קרקעות. הסקר יאפשר לגלות אם קיימות הגבלות או הקלות כלשהן הקשורות לקרקע, כמו ייעוד היסטורי או תקנות סביבתיות מסוימות. סקר קרקעות יכול לסייע גם בקביעת הגבולות המדויקים של הקרקע שאתם בוחנים. המשמעות היא שתוכלו לגלות מראש אם קיימים סיבוכים משפטיים שונים באשר למקרקעין הספציפי, כמו גבולות קרקע הנמצאים במחלוקת שעלולה להשפיע בעתיד על הנכס שתרכשו.

משרד עורכי דין בחיפה אפרים גלסברג, מעמיד לרשותכם עורך דין מנוסה בדיני מקרקעין המציע שירות אישי, אמין ומקצועי לאורך כל הדרך. המשרד מפעיל צוות מומחים גם במגוון תחומים משפטיים אחרים, כגון: צוואות, ירושות ועזבונות; נזקי גוף בתאונות; רשלנות רפואית; דיני עבודה; ביטוח לאומי; דיני ימאות; הוצאה לפועל; שירותים נוטריוניים; ונושאים הקשורים למשפט הרומני (כמו השבת רכוש או קבלת אזרחות רומנית המקנה גם דרכון אירופי).