בהשקעה של 4 מיליון: סניף חדש של בני עקיבא נחנך בשכונת בקעה

בטקס שהתקיים במעמד רבה הראשי של ירושלים, אריה שטרן שליט"א, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס, מר קובי בנבניסטי, סגנית ראש העיר, חגית משה, מחזיק תיק תנועות נוער, יונתן יוסף, חניכי הסניף והוריהם, נחנך סניף בני עקיבא החדש בשכונה.

אביעד ברטוב 20/02/2020

לאחר השקעה מאומצת של עיריית ירושלים ומפעל הפיס, בעלות של כ- 4 מיליון ש"ח נבנה סניף חדש לתנועת הנוער בני עקיבא.

כזכור, זהו אינו הסניף הראשון אותו חונכים השנה בירושלים וכבר היום ישנם עוד חמישה סניפים נוספים בבינוי ברחבי העיר לאחר שעיריית ירושלים שמה לה למטרה לחזק את כל תנועות הנוער בעיר בשנים הקרובות, ובעזרת מפעל הפיס.

- פרסומת -

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר במהלך הטקס כי "זהו יום חג עבורכם חניכים והורים יקרים, אני שמח שאנו כאן כולנו היום זוכים לחנוך את הבית החדש, הנוסף, שלכם בשכונה. אני מאחל לכם שתגדלו להאדיר את תפארתה של ירושלים בדיוק כמו הוריכם. יישר כח".

מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס, מר קובי בנבניסטי, אמר באירוע: "מועדון הפיס לנוער החדש בשכונה יהווה עוגן עבור כלל האוכלוסיות ויפעל גם למען רווחתם של האזרחים הוותיקים בשכונה, למען נוער בסיכון ואנשים עם מוגבלויות. מפעל הפיס השקיע משאבים רבים בפרויקט על מנת לייצר מועדון גדול ורב תכליתי הכולל 5 חדרי הפעלה לרווחת המשתמשים בו. אני מודה לראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון, על שיתוף הפעולה ההדוק עם מפעל הפיס. יחד, נמשיך להשקיע משאבים רבים בעיר לטובת הרשות המקומית ותושביה."

סגנית ראש העיר, חגית משה: "ירושלים יש מקום לכולם. עיריית ירושלים דואגת לחינוך של כל תושביה ובניהם גם החינוך הבלתי פורמלי. חנוכת סניף בני עקיבא נעשתה כחלק מהעבודה יסודית כדי לתת מענה לכל סוגי האוכלוסיות בבירה. חניכי בני עקיבא הם דוגמא למופת מסירות וערכיות. אני בטוחה כי הסניף הזה יהיה עוד מגדלור לכל העיר. עלה נעלה!".

מחזיק תיק תנועות נוער, יונתן יוסף: "שמח להוביל כמחזיק תיק תנועות נוער השקעה בסניפי תנועות הנוער בכל העיר ובפרט בסניף בני עקיבא בשכונת בקעה ממנו יצאו טובי בניה של ירושלים".

מעיריית ירושלים נמסר: "חניכי תנועות הנוער של היום הם העתיד של מחר, העתיד של כולנו, הירושלמים והחשיבות של תנועות הנוער בעיצוב דמותם של הנערים היא חשובה מאין כמותה."